Moshos Garden ve %100 doğal Amber & Gül Kil Maskesi



Moshos Garden ve %100 doğal Amber & Gül Kil Maskesi 


Peki bu maske ne yapıyor ?

Ciltteki ölü hücreleri doğal kil ile temizliyor , gül suyu ile nemlendiriyor , akne ve sivilceli bölgeleri dengeliyor , cildi asla kurutmuyor ,
(gül suyu gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcıdır) 
 ışıltılı bir görünüm sağlıyor ve cildi jojoba yağı ile yumuşacık yapıyor.

Karma ve benim gibi hassas ciltler düşünmeden kullanabilir çünkü 
içeriği %100 doğal !
Ayrıntılar için Moshos Garden ' e göz atabilirsiniz 

3 yorum :

  1. Hoşuma qitti deneyeceqim en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim kil maskelerinden biri 2 kutu bitirdim. en kısa sürede yeniden sipariş vereceğim

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka