Nivea Lip Butter Dudak Kremi


Müjdeee !
Nivea Lip Butter Turkiye'ye geldi 16,7 gr olan kocaman bir lip balm ..
Yaklaşık 1 senedir severek kullanıyorum 4 farklı çeşiti bulunuyor .

Bunlar ;

. Orjina Nivea 
. Vanilla Macadamia
. Caramel Cream Kiss
.Rasberry Rose

Gelelim nemlendirme konusuna 12 saate kadar nemlendirme vaad ediyor fakat bana 12 saat dayanan bir balm ya da ruj henüz üretilmedi diye düşünüyorum , 1-2 saatte bir tazelemeniz gerekebilir ama ben genellikle mat rujlarımın altına sabitleyici olarak kullanıyorum ve gece yatarken spatula yardımıyla dudaklarıma uyguluyorum sabah kalktığımda 
ipek gibi yumusacık dudaklarla uyanıyorum . 
Renk veriyor mu  derseniz dudak renginizle bütünleşip doğal bir ışıltı sağlıyor . 

Ürünü Watsons ve Gratis mağazalarında 9,90 fiyatıyla bulabilirsiniz .. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka