Pure Beauty CC Krem

"En iyi sadece Watsons'ta Ürünü"

Rimmel London Wake Me Up mı yoksa Pure Beauty CC krem mi diye epey düşündüm ve oy verdiğim ürünü size aşağıda anlattım 


Sizlerde hala oy kullanmadıysanız Watsons web sitesine girerek oy kullanabilirsiniz 
Pure Beauty CC krem 2 renk tonundan oluşuyor .

Ivory- açık ten için
Natural - orta koyu ten için

Yapısı yoğun (fondoten gibi ) ancak kapatıcılık orta düzeyde olmasına rağmen benim için yeterli oluyor
Gül kokulu bir ürün ama rahatsızlık vermiyor .
Cilde hafif parlaklık veriyor bu parlaklık ile canlı - sağlıklı görünüm elde ediliyor . 
Cilt tonunu eşitlemesi benim en beğendiğim özelliği ve tabi 30 faktör içermesi de ..
Benim 3. Kutuyu bitirmek üzere olduğum bir ürün çünkü yaklaşık 1 senedir fondotenlerden uzak duruyorum
 Deneyen ve kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını paylaşabilir 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka