Urban Care Argan Oil




Önceden Down Under Natural adı altında satılan Argan Yağı daha sonra 


Urban Care Natural's olarak değişti . 

Ürün içeriği aynı kaldı sadece değişen ambalajı ve adı oldu .

Herkes tarafından sevildi ve bende gerçekten çok sevdim annemle beraber kaç şişe bitirdiğimizi hatırlamıyorum bile ...

(sevmeyenler olabilir) 

saç uçlarında oluşan kırıkları onarma ,
solgun ve mat görünümü ortadan kaldırma , uzamasına ve kolay taranmasına yardımcı olan ayrıca ısıya karşı koruyucu bir ürün . Islak , nemli saça uygulanıyor ve iki fıs yeterli oluyor . 
Ben haftada 1 kere ürünü saç uçlarına uyguladıktan sonra havluyla sarıp bekliyorum . Diğer günler ise havluya sarmıyorum fakat duştan sonra yine uçlarına sürüyorum . Saçlarımdaki dökülmeler %50 oranda azaldığı gibi artık çok daha kolay taranıyor ve yumuşacık oluyor mis gibi kokmasınıda unutmadan söyleyeyim . Eğer sizinde saçlarınızda kırıklar varsa , dökülüyor ve zor taranıyorsa size önerim Urban Care Natural's Argan Oil ... 

Instagram da @urbancaretr sayfasından diğer ürünlere de bakabilirsiniz ..




1 yorum :

  1. Urban Care'in saç bakım ürünlerinden kullandıklarım oldu. Duşta kullanılan ürünleri sevmedim ve tavsiye etmiyorum ama böyle durulanmayan saç bakım ürünlerini beğeniyorum ve işe yaradığını düşünüyorum. Bu arada eski adıyla aldığım ürün de var ve memnun kalmıştım. Adının değiştiğini bilmiyordum bilgi için teşekkürler emeğine sağlık.
    guzellikrutinim.blogspot.com yazarı, sevgiler .. :)

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka