Ilk blog cekilisi

İlk blog çekilişimi başlatıyorum .
Görselde gördüğünüz Victoria Secret Bombshell adlı parfüm setini size hediye etmek istedim .
Blog çekilişine katılım şartları ,
- Blogumu takip et
- Instagram üzerinden de katılıp +3 hak için görseli sayfanda
 @layseerl #bombshellayse #cekilis taglerini kullanarak paylaş .
Instagramda paylaştığınız görsele de blog adını eklerseniz kontrol etmem daha kolay olacaktır .
Instagramdan takip etmeyi unutma ..
Sadece instagram katılımları geçersiz olacaktır .
- Bu görselin altına (blogda) istediğin bi yorum yaz , blogu hangi isimle izlediğini yaz ve mail adresini eklemeyi unutma .
Herkese bol şanslar . Çekiliş ay sonuda bitecektir . 

109 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. instagram : happyyyshare
      b.ahlatci@hotmail.com
      katildim:)

      Sil
  2. Mac kazanamadım vs ıcın katılıyorum ınstagramda ftmbrhml olarak takıbdeyım ama sıze tesekkurler boyle cekılısler yapıb ınsanları sevındıyorsunuz ftmbrhml11@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    gfc:cangz
    instagram:@inc_tanem
    https://instagram.com/p/0A_VGxrije/?modal=true
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Insallah kazanirim instagram adim ➡ahsenozyurt

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    gfc:büşra çakır
    instagram: busra_dmdk
    busra.dmdk@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://instagram.com/busra_dmdk/p/0BCMSPC8mj/

      Sil
  6. Merhaba :) gfc :selin maras instagram:celine.marass celine.maras@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    gfc Elif Ekici
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    instagram @eiffelif

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Gfc serensavrun
    seren_sts@hotmail.com
    İnstagram : whiteserenity

    YanıtlaSil
  9. Maşallah çok hoş bir blog. Nakış gibi işlenmiş. Herkese bol şans dilerim.
    Esin İZCİ (izci.esin@msn.com)
    instagram : Esinzi

    YanıtlaSil
  10. Instagram adim Ahsenozyurt
    Ahsenbegum95@gmail.com 2. Yorumum sanirin gormediniz..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Gfc: prhn
    instagramda takipçinizim: @irephn ve paylaştım
    https://instagram.com/p/0BNCXMsMIZ/?modal=true
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, blogu ponyocuk nickiyle takipteyim, instagramdada ponyocuk olarak izliyorum ve paylastim,
    Mailim ponyocuk@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Gfc:filiz
    instagramdan filizbuse16 ismiyle takipteyip instagramdada paylastim
    mailim:ugurfiliz11@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. GFC : ilayda kilicoglu
    İnstagram'da : kozmetiksandigi adıyla takipteyim https://instagram.com/p/0BZuL8R1qL/?modal=true
    Mail : ilayda.kilicoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. İnstagramda paylaştım koseayse6 olarak hem blog hem instagramdan takip ediyorum ve mailim koseayse6@gmail.com... Sevgiler mujjjk adaşım en sevdiğim koku bide bobmbshellayse çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  16. Takip ediyorum herkese bol şans :)
    gfc adım: Merve Savaş
    instagram: merry_boop
    mailim: mervesavas88@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Biliyorum gene kazanmayacagim şanssızim ama heyecan oluyo isteee ;) gene mukemmel bir cekilis teşekkürler ;) bool booll katilimcin olur umarim ;)
    Gfc; nada dsb gmail olarak nadamuerte gözüküyor olabilir isim cozemedim bi türlu
    Instagramda ; s.i.m.y ismiyle takipteyim paylasiimimida yaptimmm ;)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba
    Şahane bir fırsat belki nasip kısmet tutar teşekkürler sevgiler
    Gfc zeynepefe78
    Instagram zeynep_efe
    Şanslı olmayı ümid ederek katılıyorum
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Blogda mac firca temizleyici solüsyon nun nasil kullanilacagi hakkinda bilgi edinmek istiyorum.
    gfc emine koc
    instagram emineuzunkpr
    emineuzunkpr@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Blog da Azra karakuş olarak takipteyim ınstragram da nr_krks olarak takipteyim ve fotoğrafı ınstragram da paylastim e-mail : az.nu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Slm gfc tuba şanal
    instagram tubasanal77
    https://instagram.com/p/0Ccb4IQiYZ/?modal=true
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba..
    harika bir çekiliş ve çok istediğim bir parfüm
    gfc ve tüm sosyal ağlarda adım Berna akdemir

    duyurdum
    https://plus.google.com/u/0/107243517355839222104/posts/EwUoAxJ5sAy
    https://twitter.com/bernaakdemir/status/575057592336187393
    https://www.facebook.com/berny.selcuk/posts/389575291203139?pnref=story
    https://instagram.com/p/0BfJvcM6Js/?modal=true

    berakdem@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba 😀 gfc: nazan konurbay mail: nazankonurbay@gmail.com ig:nknrby

    YanıtlaSil
  24. Katıldım Çağla Atalay
    instagram:caglamm98
    cagla98@yahoo.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba
    Gfc:nazli misilli
    Instagram misiilinazli takipteyim paylastim
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Selamlar:) Bende katılıyorum.
    GFC: Songül Yıldırım
    İnstagram: @kumsaladaa
    E-mail: songul.yildirim35@hotmail.com
    Çekiliş heyecanı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Ayşe'cim.
    Blogda ürün incelemesi yazıları daha çok olsun istiyorum.
    instagram:rezzansercan
    e-mail: r.ekelik@akampus.com
    gfc:rezzan ekelik

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Merhaba
    Gfc : Bedia Erkan
    Mail : bediaerkann@gmail.com
    instagram : @bediaerkann
    https://instagram.com/p/0DBmQykjps/
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba
    Instagram bektasfurkan22
    Teşekkür ler

    YanıtlaSil
  30. Merhaba♥ instagram sacbakimim
    sacadair@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Slm gfc yeliz özmuhacır bayır
    İnstagram yeliz_le sayfamda paylastım
    Mail yelizz2005@mynet.com
    Hedıyeler sahane bayıldım

    YanıtlaSil
  32. Instagram bademnannesi
    bademefendi@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba
    email : serdarberkay35@gmail.com
    instagram : serdarberkay35
    https://instagram.com/p/0DWI_GA-V_/
    Gfc : serdarberkay35

    YanıtlaSil
  34. Merhaba,
    Instagram: cekilisvarkosun
    Mail: tirnakcim@gmail.com
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  35. Selam gaye1962@hotmail.com yarışmanız katıldım gaye semiz

    YanıtlaSil
  36. ınstagram ve buradan madame kokoş adımla takipteyım ..
    kzmtkkokos@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Gfc : ceren sezer instagram : sirsla e mail : cerennsezer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. takıpteyım google ısmım: ışık yücel instagram ismim: isikbutik mailim: isk.yucel>hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Elif B adiyla izliyorum. Mail:elifbtu@gmail.com Tesekkutrler:)

    YanıtlaSil
  40. Vs daha once kullanmadim tanisma firsati olur belki de :) blogdan ve instagramdan takip ediyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  41. Gfc : deniz gür
    İnstagram : moonsharose
    denizgr@ymail.com
    https://instagram.com/p/0Dr4Kfs5R2/
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  42. Merhaba
    gfc nilay usta
    Instagram nilay_eylul
    https://instagram.com/p/0DwUNSyXm6/
    Mail nilay_slh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Gfc Tunay KARBEYAZ mail adresim tunay27500@gmail.com instagram takipcinim ve paylastim çekiliş sayfamızı paylastim asli27500 olarak

    YanıtlaSil
  44. Katıldııım :) Gfc: BilgeA. Mail: bilgeeatann@gmail.com Instagramda da paylaştım görseli,instagram: budabenimmakyajim

    YanıtlaSil
  45. Merhabaa
    Gfc ve instagramda bileyirr im.
    Sevgilerr😊

    YanıtlaSil
  46. Selam! Sizi zaten instagramdan ve buradan severek takip etmekteydim. Cekilisini oldugunu duyunca cok heyecanlandim bir kozmetik delisi olarak bunlari denemek istedim 😍😘 instagram savranmel
    Gfc melike kaptan
    Mail adresim mlkptn@hotmail.com
    En guZel paylasimlarda bulusmak uzere sevgilerr 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  47. gfc:gülçin karaağaç
    instagram:@gul1239
    gul_cin_260@hotmail.com
    https://instagram.com/p/0EC9ABgEXQ/?modal=true

    YanıtlaSil
  48. Selamlar,
    GFC sibel yıldırım
    instagram @fullbeautys
    https://instagram.com/p/0FHXhsS8Y1/?modal=true paylaştım

    blogfullbeauty@gmail.com Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  49. Merhaba
    Gfc: umut sukran
    instgram : @bugdaykepegi takibe aldım
    Paylaşım linkim :
    https://instagram.com/p/0FbV-XvktQ/?modal=true
    Sevgiler …
    umutsukran22@gmail.com
    Umut Sukran

    YanıtlaSil
  50. https://instagram.com/p/0FsfLon2lt/ denizguner77@hotmail.com deniz güner Karabaş

    YanıtlaSil
  51. Slm
    Gfc: Gönül Özcan

    https://instagram.com/p/0FuNmuIJqx/?modal=true

    gonul31@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba, pervin adıyla izleyicinizim
    instagram: @peren80
    https://instagram.com/p/0F0dhUo6PJ/?modal=true
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Katıldım instagramda da paylastim emiralyakd olarak sevgiler

    YanıtlaSil
  55. Merhaba :)
    İnstagram : Zhlufk (paylaştım)
    Gfc : Zuhal Konak
    Mail : zuhal_0016@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba
    Gfc:baharselin
    İnstagramda paylaştım
    İnstagram:baharselinn
    baharselinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhabalar :) instagramdan @sonmezselen olarak takipteydim zaten gfc den de Selen Sönmez okarak takipteyim :) mail adresim sonmezselen88@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba instagramda 'gaye_kaplan' olarak takipteyim
    Blog adım:Gaye kaplan
    Mail:Gizemgayekaplan@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar...
    Gfc: raphael camael
    İnstagram Takip: sanemcik34 Paylaşım Linkim https://instagram.com/p/0LoEeNmOhe/?taken-by=sanemcik34
    Mail: sanem.gurocak@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  60. merhaba gfc nimet aliye
    instagramda takipteydim ve paylaştım
    https://instagram.com/p/0MHjq4SDUm/?taken-by=nimetaliye
    nimetaliye@gmail.com
    sevgiler


    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Merhaba öncelikle kolay gelsin. Ben ınstagramda çekilişi duyurdum instagram adım incetopuklublog. Blogunu da takip ettim yine incetopuklublog adıyla. Mail adresim buketozdemirli@gmail.com Tekrar kolay gelsin.��

    YanıtlaSil
  63. gfc:döndü ilçin
    instagram:@dondu260
    dondu_2600@hotmail.com
    https://instagram.com/p/0OaIA3Gp8d/?taken-by=dondu260

    YanıtlaSil
  64. gfc:demet aydın
    instagram @karagul26
    desgal_26@hotmail.com
    https://instagram.com/p/0SpzD_tp02/?taken-by=karagul26

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Gfc: bakım gunlugu :)
    İnstagram: bakimgunlugu
    Paylaştığım fotoğtaf linki: https://instagram.com/p/0UyZgvwevw/?taken-by=bakimgunlugu
    E-Mail: bakimgunlugum@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. gfc: yasemin erginbilgiç
    instagramdan yaseminerginbilgic adıyla takip ettim
    yasemin.erginbilgic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. gfc:ümitcan köroğlu
    instagram:@vitamin_sizz
    edam_ist34@hotmail.com
    https://instagram.com/p/0WQsJEgEjD/?taken-by=vitamin_sizz

    YanıtlaSil
  69. Gfc:Duygu Kasım
    İnstagram:duyguw86
    duyguw86@gmail.com
    https://instagram.com/p/0Xs7xjFZCT/?taken-by=duyguw86

    YanıtlaSil
  70. Merhaba,
    Gfc: sevim G.yener
    instagramda sevimyenerr olarak takipteyim ve paylastim :))

    YanıtlaSil
  71. E.mail: sevimsayar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. merhaba
    blogunuzu takipe aldım
    gfc:lenaenes
    instagram: feyzasar
    https://instagram.com/p/0amWgKA0pB/?taken-by=feyzasar
    fsari55@hotmail.com
    Feyza Sarı

    YanıtlaSil
  73. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  74. Katildimmm instgrm adm dlrabkt Blogunuzuda takipe aldim instgramdada paylastim :)) ins kazanirimmm :)

    YanıtlaSil
  75. Merhaba öncelikle
    İnstagramda Canseldnyagren ismiyle takipteyim
    Blogunuzu Cansel Dünyagören olarak izliyorum
    Canselsamett@gmail.Com

    YanıtlaSil
  76. gfc:demet demet
    instgarm:@beyaz_orkidem
    reis_grubu@hotmail.com
    https://instagram.com/p/0ly3nawXyh/?taken-by=beyaz_orkidem

    YanıtlaSil
  77. merhabalar
    gfc bakımlı anne ismiyle izleyicinizim
    instagram @bakimlianne
    paylaşım linkim:
    https://instagram.com/p/0mg9BqLmLR/
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. mrb
    instagramdan takipteyim görseli paylastım
    gfc emel demir
    ekrem_emel40@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. Merhaba, izleyicinizim: sengulsevda
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  80. merhaba blogunuzu laleboyrazz olarak izliyorum mail adresim laleboyrazz@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. merhabalar:)

    gfc: kirpik kiz

    https://instagram.com/kirpikkiz/

    https://instagram.com/p/0uqNiUlvPo/?taken-by=kirpikkiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  82. Ya nedense yazdığım yorumu tekrar göremedim o yüzden de silemedim yanlış anlamayın lütfen tekrar tekrar yorum yapmak değil amacım burayı kullanma özürlüsüyüm sadece :) Pınar bulut olarak takip ediyorum eposta adresim : pinar.buluttt@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Merhabalar Nesibe Aşan ismiyle izliyorum blogunuzu 😊 adresim nesibe.asann@gmail.com iinstagramda da nesibeasan kullanici adim kolay gelsin ☺

    YanıtlaSil
  84. Merhabalar Nesibe Aşan ismiyle izliyorum blogunuzu 😊 adresim nesibe.asann@gmail.com iinstagramda da nesibeasan kullanici adim kolay gelsin ☺

    YanıtlaSil
  85. instagram duru20011
    gfc Zeynep Kayan
    zeynepkayan123@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. Şevval Eseler adıyla izliyorum
    sevval_nuran_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. Yasemin Bayram ısmıyle katıldımm 🙈🙈Yasemnbyrm98@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Melike Çakır ismiyle takip ediyorum
    Cakir12102011@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. merhaba saliha keltepe olarak izleyicinizim
    salihakeltepe@gmail.com
    sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  90. GFC Zeynep ÇALIŞKAN,instagram zeyuslove olarak uzun zamandır takipteyim canım.
    Ben de Katılıyorum.
    Sephora çekilişime ve bloğuma ben de beklerim:)
    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  91. İzmirde hala VS yok. O yüzden benim olmalı. Ig de paylaştım. https://instagram.com/p/0yBKJ5IUfm/?taken-by=lifestyleofsiri sevgiler

    YanıtlaSil
  92. Ben de katılıyorumm :)
    Instagram adım: gozkayaa
    e-mail: gulsahozkayaa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Merhabalar bloğunuzu Meral Atalay meralist7@gmail.com olarak
    Instagram hesabınızı da MERALLIST olarak takip ediyorum :) Ülkemizde hem acaiip fiyatlarla satılan bi parfümü hem de bütün set olarak hediye etmenize nasıl sevinsem bilemedim, bütün bütüüün şans meleklerini kendime istiyorum bu defa :)

    YanıtlaSil
  94. merhaba blogunuzu derya eski deryaeski81@gmail.com olarak
    instagramda DERYAONAL351 olarak takip ediyorum. herkese bol şans diliyorum..
    Çekiliş için size teşekkürler ediyorum...

    YanıtlaSil
  95. ayca demirci29 Mart 2015 11:43

    Merhaba ben de sizi ayca demirci aycademircii@gmail.com hesabiyla takipteyim gerci yeni kesfettim ama simdiden baya bi beğendim. Gayet başarilisiniz. Insallah bana cikar cok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  96. Instagramda ve blogda takipteyim. Email: betulunsirlari@gmail.com instagram: betulun_sirlari umarım bana çıkar bu hoş hediye :)

    YanıtlaSil
  97. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  98. Yesim b ismiyle takipteyim cok opuyoruuum:*
    Yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  99. merhaba canım blogu izliyorum esen er adıyla harika gzö makyajları yaptığın için takipteyim instagramdan da ;)
    e-mail: esen.er.aykut@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. bloğunuzu oya yaman ismiyle izliyorum mail adresim oya__yaman@hotmail.com.

    bloğunuzu severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  101. Merhaba,
    Blogdan ve instagramdan takipteyim
    İnstagram: melimeltm
    İnstagramdan da katıldım
    meltemzongor@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  102. Merhaba bu güzel çekiliş için teşekkürler :)
    Blogda özge sarı kullanıcı adıyla izliyorum
    mail adresim: daydreamer-09@hotmail.com
    instagram adim book.beauty.life
    ordan da katılıyorum :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  103. Merhaba bu güzel çekiliş için teşekkürler :)
    Blogda özge sarı kullanıcı adıyla izliyorum
    mail adresim: daydreamer-09@hotmail.com
    instagram adim book.beauty.life
    ordan da katılıyorum :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  104. Katılım bitmiştir sonuç kısa zamanda açıklanacaktır

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka