Imperial Leather




Imperial Leather Bergamut ve Deniz Mineralleri Özlü Vücut Köpüğü dün Watsons aracılığı ile kapımı çaldı . 

Uygulama imkanım oldu ve üründen ilk uygulamamda memnun kaldım . Banyo lifinize ya da avcunuzun içine bir miktar ürün sıkarak tüm vucudunuza uygulayabilirsiniz . Çılgınlar gibi köpük köpük oluyorsunuz bu bi gerçek.
Banyo traşları içinde uygun olduğu söyleniyor ama ben bunu denemeyeceğim

Kokusunu beğendim , kalıcı ve diğer çeşitlerine de mutlaka bakacağım .
200ml olan ürün 40 kullanım için uygun olduğu yazıyor . Tabi bu kişiden kişiye değişebilecek birşey
️Üründe tek beğenmediğim nokta görselde de gördüğünüz gibi uygulamadan sonra kendine hakim olamayıp kendi kendine ürün kusması . Keşke kapaklı bir ürün olsaydı demeden geçemeyeceğim .
️ İlerleyen günlerde tekrar yorumlarımı paylaşırım . Genel olarak beğendiğim bu ürüne Watsons mağazalarından 19,90₺ 'ye ulaşabilirsiniz.

1 yorum :

  1. Aaa, çok ilginç bu tarz banyo köpüğü görmemiştim. Uzun zamandır Watsonsaa gitmiyorum, değişik şeyler gelmiş, takip etmek lazım =)

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka