M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up



''M.Asam Brilliant Teint şıkır şıkır ambalajı ile gönlümü (gönül gözümü) kazandı .. 

Bakalım kullanınca da aynı yorum olacak mı ?''


Bu yorumu ilk paketi aldığımda instagramda yazmıştım . 

Gelelim kullanımdan sonra ki bilgilere ... 


- Ürün şık ambalajlı , kavanoz kutuda.

- İçerisinde maalesef silikon bulunduruyor . -1

- Shea yağı bulundurması cilt için avantaj . +1

- Köpük formunda , yumuşak bir yapıya sahip fakat fondoteni ile karıştırılmamalı . 

- Makyaj uygulamanızda nemlendirici sonrası baz olarak kullanabilirsiniz . 

- Kapatıcılık özelliği hiç yok ama cilde ışıltı katıyor . 

- Sorunsuz , kuru-karma ciltlerin seveceği , aydınlık bitişli yapıda .


Ve makyajımda baz olarak kullandığım M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up görseli 


Ürün Watsons Mağazalarında 65 TL ' ye satılmaktadır . 

3 yorum :

  1. bu ürünü watsoonslarda gördüğümde merak etmiştim çok biligilendici bir yazı olmus tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu ben de denemek istiyorum, bu tarz ürünlere bayılıyorum :)
    Takipteyim bana da beklerim
    http://dafinyapragi.blogspot.com/
    sevgiler :))

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka