Urban Shake 'n Repair




Sütün faydasına inananlar ! Milkshake kokusuna bayılanlar ?

Ve saçlarını seven biz kadınlar !

Urban Shake 'n  Repair 'i  1 hafta boyunca düzenli olarak kullandığımı belirtmek istiyorum . 
Ürün köpük kıvamında . Kapağından fazla ürün sızdırmıyor , ziyan olmuyor .  Duştan sonra nemli saça uygulanıyor . Keratin desteği veren ürün saçlarda onarma işlemi yapıyor . Saç bakımının yanı sıra içerisinde bulunan milk shake kokusu gerçekten kalıcı . 
Ayrıca şaçlarımı şekillendirirken en büyük yardımcım oldu kendisi .
Şöyle sorular da duydum sizlerle paylaşayım ..


'' Ne sürdün sen ? ''

'' Fön mü çektirdin ne güzel duruyor saçların ? ''

'' Çok güzel bir koku geliyor parfüm mü bu ? ''

Hayır canım sadece Urban Shake'n Repair 'in missssss gibi milkshake kokusu !

Bittikçe alınacak listesine ekledim bile . Hemde şüphesiz .

Ürünü Watsons - Gratis Mağazalarında bulabilirsiniz . 

7 yorum :

  1. Ben bukle belirginleştirici olanını almak istiyorum teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarım dalgalı olsaydı kesin bende alırdım rica ederim :)

      Sil
  2. Isil islemlerden uzak durmak icin en eglenceli bahane oldu ♡

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuzu tesadüfen keşfettim ve izleyiciniz oldum benim bloğuma da izleyicim olarak gelirseniz çok sevinirim http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba tatlım bloğunu keşfettm ve takibe aldım bende beklerim inst takipteyim sevgilerle:))

    Beautybeybi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliğinde keşfettim ve izlemeye aldım bana da beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka