Beautenova Maske ve Doğadan Yeşil Çay


#guzelligimizannemizden etkinliginde hediye gelen Innova marksının Beautenova Maske
normal , yağlı ve karma ciltlere uygun . 

Cilt tipim kuru olmasına rağmen denemek ve yorumlamak istedim .
 Derinlemesine temizliği vaad edince akan sular durdu . Göz çevremi açıkta bırakarak yüz ve boynuma uyguladım . 20 dakika beklettim maske adeta kil parçalanması gibi bir hal aldı. Ilık su ile yıkadım , temizledim . 


Kullandığımda Siyah noktalar kayboldu . Fakat cilt tipim kuru olduğu için daha da gerildi cildim . 

Karma ve yağlı ciltlerin çok seveceği bi maske olabilir .
Düzenli kullanımda sivilce oluşumunu engellemeyi , gözenekleri sıkılaştırmayı , cilt dokusunu güçlendirmeyi ve siyah noktaları azaltmayı vaad ediyor . 

Etkinliğimizin bir diğer üyesi Doğadan markasıydı . Doğadan bizlere yeşil çay-kupa hediye etti . Yeşil çaysız gün geçirmediğim için çok mutlu oldum . Yeşil çayın bir çok faydası var benim kilo verirken en büyük yardımcımdı diyebilirim . Doğanay markasında katkı maddeleri yok unutmadan söyleyeyim her şey doğal ve organik 
Kısaca yararlarından bahsedeyim ;
- Antioksidandır 
-Kansere karşı korur 
- Kötü kolestrolü düşürür 
- Metabolizmayı hızlandırır 
- Bağışıklık sistemini düzenler ve kilo vermeye yardımcı olur 
- Kalp sağlığına iyi gelir kan basıncını düşürür 
- Diş çürüklerini önler ve diş eti hastalıklarına karşı korur . 

Akşam yemeğinden yarım saat sonra içmenizi şiddetle tavsiye ederim . 

'' EVDE TAKIL ''  bardak altlığı ise '' gerekeniyap.com '' hediyesiydi teşekkürler 


1 yorum :

  1. Canım sponsorlarımız birbirinden güzeldi .Ürünlerini severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka