Gulsha Gül Suyu ve Yağı

#guzelligimizannemizden etkinliğinde hediye edilen Gulsha Gül suyu ve Gül yağından bahsedeceğim unutmadan %99,9 doğal olduğunu söyleyeyim . 

Paraben , sülfat , sentetik koku , renklendirici bulundurmuyor . 

Güzellik açısından gül suyunun-yağının çok faydası var . Gül suyunun cilt hastalıkları , yaralanmalarda tedavi edici etkisi bulunuyor . 
Cildi sıkılaştırma , yaşlanmayı geciktirme serinletici özelliğide bulunuyor . 

2 sene öncesine kadar çeşit çeşit fondotenim vardı ve gözenek problemi yaşamaya başladığımda fondotenlerle vedalaştım . Gözeneklerimi sıkılaştırmak için arayışlara girdim bir çok kimyasal içeren ürün kullandım etkisini %30-40 civarı oldu beklentimin %50sini karşılamayınca onlarla da vedalaştım . Isparta'dan doğal gül suyu aldım ve bir sene boyunca düzenli kullandım . Beklentimin %70ini karşıladı ve hala tonik yerine her gün kullanıyorum . Makyajımı temizledikten sonra 3 damla gül yağını cildime sürüyor sonrasında bir fısta gül suyu uyguluyorum . 


Sizde cildinizi canlandırmak , doğal yoldan nemlendirmek ,  sivilcelerinizi tedavi etmek ve gözeneklerinizin sıkılaşmasını istiyorsanız muhakkak gül suyu kullanın . 

Gulsha gül suyunu buz dolabında muhafaza ediyorum . Tatilde yanımda gelecek hem ferahlatacak hemde bakım yapacak ! 


Gülsha gül suyu ve yağını buradan temin edebilirsiniz . 


Teşekkürler . 


2 yorum :

  1. bende şimdi bunları kullanıyorum. oldum olası severim gülü zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülü bir gün seni her gün demeliydin

      Sil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka