Redist Saç Ürünleri / natulika.com

#guzelligimizannemizden etkinliğinde sponsorlarımızdan bir diğeri natulika.com 'du . 



Saçlarınızın mükemmel kokması ve parlaklık kazanması için mükemmel bir ürün . Boya-rofle-ombre-perma sonrası saçlarınızda oluşan kimyasal kokuları ve saçlarınıza sinmiş sigara kokularını etkili bir şekilde yok eder. Klasik parfümlerden farklı olarak saçın yapısına uygun olarak geliştirilen özel formülü, ekstra complex vitaminler sayesinde saçınıza bakım yaparak; daha etkileyici bir görünüme kavuşmanızı sağlar.


Ben duştan sonra saçlarım nemli haldeyken veya gün içinde istediğimde uyguluyorum . 
3 çeşit koku var bunlar ; 

Pink Sugar -Love Garden - Sweet Spice


kokusuna öyle bi alıştım ki bittikçe alacağım ürünler listesine girdi . 

2 FAZLI SAÇ KONDİSYONERİ / KERATİN İÇERİKLİ


Saçı  yumuşatıyor  ve nemlendirerek kolay taranmasını sağlıyor . 
İçeriğindeki besleyici silikonlar, saçlarınızı zırh gibi  ısıya ve olumsuz dış etkenlere karşı koruyor .
2 Hafta boyunca düzenli kullanımda (haftada 4-5 ) gözle görülür parlaklık elde ettim . 

Peki nasıl kullandım ? 

Ürünü şişede 2 tabaka halinde gözüküyor . Birbirine karışana kadar iyice çalkaladım .Banyo sonrası havlu ile nemini aldım , 10-15cm cm mesafeden fıs fıs yaptım . Ürün durulama gerektirmiyor sonrasında saçınızı kurutup istediğiniz şekli verebilirsiniz . 

Ayrıntılar ve diğer ürünler için natulika.com 'u ziyaret edebilirsiniz . 


1 yorum :

  1. Ben de Redist'in ürünlerine bayılıyorum güzel yazı olmuş :) bana da beklerim

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka