Lapitak Tirnak Bakim Kremi






Katıldığım #güzelligimizannemizden etkinliğinde sponsorlarımızdan Lapitak denememiz adına birçok ürün getirmişti . En merak ettiğim ürünü Tırnak Bakım Kremi olmuştu . 





El ve Tırnak bakımıma çok önem veriyorum ve 2 hafta boyunca sürekli ve düzenli olarak Lapitak Tırnak Bakım Kremini kullandım . Tırnak etlerim " manikürün geldi " çağrısı yaptığında imdadıma yetişti desem daha doğru olur . Tahta çubuk yardımıyla etlerimi geri ittim kremi nokta kadar tırnak etlerime uyguladım masaj yaparak yedirdim . Bu işlemi 2 gün ara ile  tekrarladım .


Krem emildikten sonra manikür yapmış gibi tırnak etlerine ,  tertemiz bi görüntüye kavuştum . Tırnak etlerimi kesmeme bir süre gerek kalmadı . Bittikçe alınacak listesinin en başında yerini aldı . Bu güzel hediye için Lapitak ' a ve beni etkinliğine çağıran Ümmühan'a teşekkürler . 

7 yorum :

  1. ben de yeni kullanmaya başladım bunu fena değil gibi tam da manikür yaptırmıştım kullanmaya başladığımda bir süre sonra faydasını göreceğim sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnak etleri uzayıp sertleştiğide tam etkiyi gözle görülür derecede farkediceksin :)

      Sil
  2. ben firma hediye etmeden önce de satın almıştım kullanıyordum bunu. normalde 5 lira fiyatı kesinlikle o fiyata harika performansı var

    YanıtlaSil
  3. Ben de Essence'in tırnak eti kremini kullanmaya başladım o da gayet güzel, tavsiye ederim. Özellikle kokusu bir harika. Bu kremi de kullanabilirim. Yazı güzel olmuş, emeğine teşekkürler :)
    guzellikrutinim.blogspot.com yazarı, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence standında baktım da bi türlü denk gelmedim teşekkürler

      Sil
  4. Kabı değişik bendekının ama memnunum şuanda sorun yok sankı ıyıde gelıyor tırnaklarıma , sende gule gule kullan tatlım .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende güzel günlerde kullan canım :)

      Sil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka