Silk'n Micro Nail

Silk'n Micro Nail


#guzelligimizannemizden etkinliginde Tavsiye Evi tarafından hediye edilmişti .

Daha önceden gratis-watsonslarda satılan 4-8 taraflı tırnak törpüleri ile tırnağımı beyazlatmaya çalışıyordum bazen tırtık kalabiliyordu ya da çizgilenme yapıyordu . Uygulaması hem zahmetli hemde uzun sürüyordu .



Micro Nail ile uygulama 10 dakika sürüyor . 2 başlığı bulunuyor . Yeşil başlık tırnak yüzeyine yerleşmiş sarı lekeleri hızla beyazlatıyor . Videoda gösterdiğim beyaz başlıklı sünger ise parlatıcı cila sürmüş gibi tırnağı parlatıyor ve sağlıklı canlı görünüme kavuşturuyor . Umarım başlıkların süreleri kısa zamanda eskimez . Bu güzel ürün için teşekkür ederim .
Detaylar ve uygulama videosu instagram hesabımda mevcuttur . 

6 yorum :

  1. Paylaşım için teşekkürler pratik bir ürünmüş ama umarım başlıkları hemen eskimez yedek başlığı yoksa sorun olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yedek başlığı satılsa alırım kesinlikle törpüler yorucu ve yıpratıcı oluyor umarım uzun süre kullanabilirim diyorum yinede :)

      Sil
  2. bende şimdiiden yedek başlık aramaya başladım. açıkcası bayıldım bu ürüne.

    YanıtlaSil
  3. Muadillerini denemiş pek de başarılı bulmamıştım. Bende en kısa sürede deneyeceğim. :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba takibinizdeyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. selam bloğunuzu ve sosyal medyada sizi takipteyim benim bloğuma da gelirseniz mutlu olurum kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka