Bh Kozmetik- Jimoda.com

Geçtiğimiz günlerde Istanbul Marmara Forum'da açılan Bh Kozmetik mağazasına gittim ve sizler için her ürünü resimledim . Bh kozmetik ürünlerini Jimoda.com dan da satın alabilirsiniz 



                   Palet halinde rujlar

                         Mat 88li far paleti
                        Çoklu far paletleri


                      Bu iki palet çok ilgimi çekti pigmentasyon olarak çok başarılı buldum.


              Kapatıcı paleti
                    Mini makyaj setleri



Takma kirpikler
              Far paletleri


  Pigmentler
   Allık paleti
120li far paleti
Concealer ve kontur paleti
Bronzerler


Dudak ürünleri30₺ sanırım mat seri gelecekmiş
Fırçalar hem set hemde tekli satılıyor
Tatilde hayat kurtarır dediğim paletler



Kaş kitleri
En beğendiğim allık serisi

Ve en şirin bulduğum palet


Umarım birazda olsa faydam dokunmuştur. Ürünleri tek tek denedim farların pigmentasyonunu çok beğendim . Hele tatillik setler bir harika. Fırça setlerinden bir tanesini gözüme kestirdim mutlaka alacağım .ayrıca Benim kahrımı çeken tek tek cevap veren BH Kozmetik çalışanına çok teşekkür ediyorum. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka