3 Biten Ürün Yorumları





Dermobakim sitesinin denemem için gönderdiği ürünleri bitirince sizleri bilgilendireyim ürünleri tanıtayım istedim . 

Dermobakim sitesine bu linkten giriş yapabilirsiniz
dipnot : alışverişlerde bol tester gönderiyor 



 http://www.dermobakim.com








Bioderma Atoderm Gel Douche Gentle Shower Gel

Kuru ciltler ve  hassas ciltler için uygun . Eğer benim gibi sabuna alerjiniz varsa kesinlikle tercih etmelisiniz. 
İçerisinde sabun , koruyucu madde , paraben bulunmuyor . Rahatsız etmeyecek derece parfüm bulunduruyor . Cildi temizlerken yatıştırıyor . Islak vucuda uygulayıp bol su ile durulayarak kullandığım bu ürün diğer duş jelleri gibi çok köpürmüyor , verdiği temizlik hissi ise beni memnun etti . 


Dr. Murad Essential C Cleanser - C Vitaminli Yüz Temizleme Jeli
Hassas ve tüm ciltlerde görülen lekeler için temizleyici jel


Çok merak ettiğim bir üründü . '' Kuru cildimi daha da kurutur mu ? '' soruları ile başladım kullanıma.
Bendeki ürün 45ml yaklaşık 3-3,5 ay boyunca kullandım . Ürünün tam boyunu ya da kofresini  indirimde almayı düşünüyorum , indirimsiz fiyatı 150TL iken kofresi de 150TL . 

Gelelim ürünün bana kazandırdıklarına ...

Temizleme jelinin içerisinde minik tanecikler var ve ciltte eriyor - canlılık kazandırıyor . Ürünü kullanırken cildimin sağlıklı bir şekilde parlaması aydınlık gözükmesi beni çok memnun etti . Cildimin extra kurumaması ürünü sevmeme en büyük etkendi . Kokusu ise fresh , portakal greyfurt kokuyor. Gördüğüm iyibi indirimde alacağım liste başında bulunan ilk ürün . Cildiniz kuru ve hassasa bi şans verin pişman olmazsınız .



La Roche Posay Effaclar Gel 
 Yağlı Ciltler için Sabun İçermeyen Temizleyici Jeli 


Bu ürünü kullanmamda ki amaç sabun içermemesiydi yağlı ciltler için olduğunu bile bile kullandım çünkü bazı zamanlar T bölgem aşırı yağlanıyor . T bölgemde ki yağlanma olayını sıfırlasa da yanaklarım kuruluktan balık pulu gibi oldu . 

Tamamen karma ve ya yağlı aşırı yağlı ciltlerin kullanabileceği 
ve 
memnun kalacakları bir ürün . 

Cildi temizlemesi ve yağlı histen arındırması çok iyi .
 Ayrıca içerisinde bulundurduğu termal su sayesinde 
hassas ciltler için yatıştırıcı özelliğe sahip . 

Paraben , sabun , renklendirici ve alkol içermemeside artı bir yönü .



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka