Nixie Kore Kozmetik - SECRET A MAGIC FOOT CARE PACK


Yazın geldiği hatta tamamen gelmeye çalıştığı şu sıralar sandaletler , parmak arası terlikler giyme zamanı . Çatlamış topuklar , sertleşmiş deriler hoş gözükmez diye düşünüyorum . Cilt bakımı ne kadar önemli ise el-ayak bakımı da benim için o kadar önemli . 
Geçtiğimiz günlerde Nixie Kore Kozmetik ürünleri satılan siteden alışveriş yaptım . 





  siteye bakmak isterseniz --->  TIKLA
Bu ürün hediye olarak gönderilmişti ve hemen denedim . 
Maske çorap şeklinde , tek kullanımlık  . Ayaklarımı yıkayıp hafif kuruladıktan sonra giydim . Çorap şeklinde olduğu için ebatı baya büyük ya da benim ayaklarım ufak  bileklerime kadar çıktı yani ayak numaranız büyükse bile rahatca kullanabilirsiniz . İçinde C vitamini , Shea Butter ve Zeytin Yağı var . Kokusu kiraz aromalı ve limon extreside varmış . 




 Maske normalde 20 dakika boyunca ayakta kalmalı ama ben 45dakika ayağımdan çıkarmadım beni ciddi anlamda rahatlattı . Sonrasında maskeyi çıkardım kalan yağı ayağım emene kadar masaj yaparak uyguladım . Bebek poposu tabiri gerçek oldu . Ayağımda sertleşmiş bölgeler yumusacık oldu , topuk çatlaklarım kayboldu ve ayak baş parmağımın altınaki sertleşme sorunu ortadan kayboldu . Ayağımın pürüzsüz yapısına bayıldım .  


Hediyeniz için teşekkür ederim Nixie Kore Kozmetik ^,^ 
Şuan bazı ürünler indirimde bi bakın derim . 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka