Nixie Kozmetik DODO House Lip Balm



 Nixie Kozmetik DODO House Lip Balm





Kore Kozmetik ürünleri hepimizin bildiği ve beğendiği gibi ambalajlarıyla ilgi çekiyor . Google görsellere bakın bana hak vereceksiniz . Kullanmaya kıyılmayacak derecede şirinler . Her renginden alıp biblo yerine kullanılabilir . 



Dodo House Lip Balm kokusuz renksiz - parlak yapıda ve nemlendirici özelliği var  .


Kapağı açıldığında mint yeşili kendiliğinden yuvarlak ve kolay sürümlü 
nemlendirmesi 10 üzerinden 8-9 
ve benim için en önemlisi yapış yapış bir yapısı yok . 


Nixie Kore Kozmetiklerini incelemek isterseniz tık tık 


Teşekkürler . 

1 yorum :

  1. İlk defa karşılaştım, içerik hakkında fikrim yok ama görüntülerine bayıldım, başucu masama koyarım ben bunları^^ Bize de beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka