Note Urunleri

 #guzelligimizannemizden etkinliginde sponsorlarımızın arasında Note markası da vardı . Fondoten , kalem far yeni seri rujları ve makyaj çantası hediye edildi . 





Fondotenin rengi 7 numara olduğu için kullanamıyorum cildime çok koyu geldi ve sarı alt tonlu benim nört olmam dolayısı ile Note markasının bu seri fondotenleri bana uygun değil .



Daha önce kalem far kullanmamıştım . Çizgilerime dolar mı ? Nasıl durur ? 
sorularıma cevabı uygulama yaptıkça öğrendim . Kalem farı uygulamadan önce wnw brulee ile zemin oluşturdum ve daha sonra uyguladım . Çizgilere çok az doldu . Instagramda belirtmiştim smokey görüntüsü için çok uygun .

Bende ki  renk ve numarası 

01 Pearl Beige 





Kolay sürümü olan son zamanın popüler mat rujları arasında Note Mattemoist Lipgloss'lar yer alıyor.
Çizgilere dolma yapmıyor , nemlendiriyor , Kalıcılığı nasıl derseniz hemen bir puan sistemi üzerinden belirteyim - 10/8 

Ürünün bence tek eksi yanı hızlı sabitlenmemesi kurumaması 

Bende olan rengi tam yaz mevsimine uygun 406 - Sweet Heart 



NOTE ürünlerini Boyner , T-shop mağazalarında bulabilirsiniz , teşekkürler NOTE .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka