Seranem Urunleri - Dermadolin


Dermadolin - Seranem #guzelligimizannemizden etkinliginde bizimleydi .
Bize hediye olarak verilen ürünler bakım üzerineydi . Aşağıda kısa ve öz olarak belirteceğim umarım beğenirsiniz . 







 Dermadolin - Seranem Saç Bakım Şampuanı 

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ürünü 2 kere kullanabildim çünkü saçlarım uzun olduğundan anca yetti . ( 125 ml )

Yoğun nemlendirme ve besleyici olduğunu vaad ediyor .  Besleyici özelliğini uzun kullanımda anlayabiliriz diye düşünüyorum . 
Keratin , protein ve argan çekirdeği ekstrası ile saçı yeniden yapılandırmayı hedefliyor . 

Saçlarımda kepek problemi olmasa da yağlı ve dökülüyor .
Şampuanı 3 dakika bekleyip duruladım , az köpürüyor , saç derisini derinlemesine temizliyor . Şampuandan sonra kremledim ve kuruttuğumda saçlarımın kuru - sert olduğunu farkettim . 

İçeriği ise : Keratin , Bitkisel Hiyaluronik Asit , Argan Yağı Ekstresi , Güneş Filtresi , Mısır , Buğday ve Soya Proteini , Seramid , Polikuaternium 10 


Dermadolin - Seranem Vucüt Bakım Şampuanı 
Kuru ciltlerin seveceğini düşünüyorum çünkü bazı vucüt şampuanları cildi aşırı kurutuyor ve nemini azaltıyor . Benim sık sık karşılaştığım bir diğer sorun ise içeriğinde sabun olan vucüt şampuanları .. Alerjik durumunuz varsa beni çok iyi anlayacaksınız .
 Sabun alerjisi kaşıntıya yol açtığı gibi cildimi balık pulu gibi döküyor . 
Seranem vucüt şampuanı nemlendiriyor çünkü içeriğinde saf deoderize argan yağı bulunduruyor , yağ dengesini düzenliyor ve besliyor .
İçeriği ise : Glikosil Seramid , Cildi koruyan ve yumuşatan biolipid türevleri , Saf deodorize argan yağı , Mikroemülsiyon alkil glukosit 






Dermadolin - Saranem Nemlendirici El Bakım Kremi 
Paraben ve üre içermediğini hemen belirteyim . Yine kuru ciltlerin seveceğini düşünüyorum. 

Ürün açıklamasında el - yüz - boyun bölgesini nemlendirme ve onarılmasında başarılı olduğu yazıyor ama el kremini yüze - boyuna sürmeyi mantığım ters buldu :)

El ve ayak kremi olarak kullanılabilir bence . 
Yukarıda belirttiğim pul pul dökülme ellerimin üstündeki sertlik azaldı . Ürün kesinlikle yapış yapış ve yağlı hissi vermedi hemen emildi . Shea yağı içerdiği için uzun süre nemlendirdi .
Yine ürün kullanım alanlarını sizlere belirteyim belki denemek istersiniz . 

Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye 
Lazer veya peeling sonrasında
Deterjan , soğuk , rüzgar sonrası ellerde kuruluk ve çatlamasında
Kızarıklık , kaşıntı , çatlak ve pullanmada
Gebelerde karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmada kullanılabilir .

İçeriği ise : Argan , Shea , Zeytin , Kayısı Çekirdeği yağı , Seramid , Provitamin B5 ve Gliserin 

Bu güzel ürünler için DERMADOLIN ' e teşekkürler . Urunleri eczanelerde bulabilirsiniz . 

2 yorum :

  1. ah ah keşke bende böyle etkinliklere katılabilseydim. Güle güle kullan bu arada bloğuma gelirsen çok sevinirim
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/ =)

    YanıtlaSil
  2. umarım bi etkinlikte yer alırsın teşekkürler <3

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka