Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici



Sevgili Ummuhan Celikel'in #güzelliğimizannemizden etkinliğinde sponsorumuz olan 

Boyner bizler için Clinique nemlendirici hediye göndermişti . 




Hayatımızın her döneminde ihtiyac duyacağımız ürünlerin başında nemlendiriciler geliyor . Bense su gibi nemlendirici bitiren birisiyim çünkü cildim kuru hatta kış aylarında çok kuru .






Günlük kullanım için ideal olan Clinique Superdefense Nemlendirici her cilt tipine uygun yapıda  , renksiz , antioksidan içeriyor ve 20 güneş koruma faktörü içeriyor . Kırışıklıkların oluşumunu yavaşlattığı söyleniyor fakat bunun hakkında yorum yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum . 2-3 kutu kullanımından sonra söylenebilecek bir tecrübeye ihtiyac duyulabilir .


Ürünü sabahları tüm yüzüme aşağıdan yukarıya minik dokunuşlarla uyguladım . Ürünün en beğendiğim özelliği yüzüme kattığı doğal ışıltı oldu . Hafif bir allık - eyeliner rimel ile günlük makyajımıda kolaylaştırdı . 

Yağlanma , sivilcelenme , parlama , kızarıklık ve ya kaşıntı problemim olmadı . 
Zaten görselde de gördüğünüz gibi dibine geldim . 


Bildiğiniz üzere Boyner mağazalarının bazı dönemlerinde kozmetik ürünlerinde indirim oluyor . Aynı zamanda http://www.boyner.com.tr/kozmetik.aspx adresinden de online alışveriş imkanı sunuyorlar . 
Bu güzel hediye için teşekkür ederim . 

2 yorum :

  1. bu üründen bende çok kullandım. nem verme konusunda beni tatmin etmiyor. ama iyi bir baz olarak kullandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilaç gibi sabah öğlen akşam kullandım birde güneş koruyucusu sürünce .. :D

      Sil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka