Couleurs QNET



Merhabaaaaaa !

Bugün #guzelliğimizannemizden etkinliğinde sponsorlarımızdan olan

 QNET kozmetik ürünlerini tanıtacağım . 






COLOUERS ALLIK 71 - PEMBE ZEHIR 

Öncelikle belirtmeliyim ki çok şık ambalajları var mat saten yapıda mı desem deri yapısında mı desem bilemedim . 


Benim için rengi yaz  aylarında bingo olabilecek yumuşacık yapıda . 

Beyaz tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum hafif şeftali hafif pembe ... 

Kolay uygulanıyor , pigmentli ve hafif ışıltılı  hatta far olarak bile kullanmıştım . 

Fiyatı : 30tl



Instagramda bu far paleti ile birlikte makyaj uygulaması yapmıştım bloga da eklemiştim .




Qnet Far Paleti 

Metalik - Işıltılı yapıda olan Qnet Farları sevdiğim ve sürekli kullandığım renk tonları . Günlük yaşantımda mat farları kullansam da biraz ışıltılı farlara alışıyor gibiyim .

 Çizgilere dolma , dökülme yapmıyor . Baz ile daha uzun süre kullanmak mümkün . 
Allık gibi yapısı yumuşak .
Palet fiyatı : 34 TL



COLOUERS PUDRA



Benim cilt rengime baya koyu geldiği için yaz aylarında kullanmayı tercih ettiğim 
ürün oldu ama kışın bronzer görevini üstlenecek . 
Bir-iki ton açık rengini bulsam sürekli kullanacağım ürünler arasına alırım yapısına bayıldım yumuşacık ve saten görünümü veriyor  .


Ürün  ince yapıda '' ben pudra sürdüm '' mesajı vermiyor . 


Kapatıcılığı orta yapıda olan pudrayı 
bb-cc krem ve ya fondoten üstüne de uygulayabilirsiniz . 
Cildim kuru olduğu halde pullanma sorunu yaşatmadı  . 

Fiyatı : 30TL






#güzelligimizannemizden etkinliginde bizimle oldukları için ve hediyeleri için teşekkürler . 
Qnet sitesi için TIKTIK

4 yorum :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka