Derma - e




#guzelligimizannemizden etkinliğinde bize sponsor olan firmalardan biri Derma-e ydi .
Herkesin cilt tipine göre ürünler göndermişlerdi . Gunduz nemlendiricisi ve serum şeklinde tırnak , saç ve vucud yağıda bir şişede toplanmış .  


Bende kuru-karma ciltler için olan kremi mevcut . Sadece yazın T bölgemde yağlanma sorunu yaşıyorum . Kış aylarında ise balık pullanması dediğimiz şekle giriyor cildim . Hangi kremi sürersem süreyim kurumanın bazen çatlamanın önüne geçemiyorum . Ürünü yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve şuan baya iyi anlaşıyoruz . Bazen nemlendirici olarak kullanırken bazen makyaj bazım oluyor ...


Kremi sabahları fındık tanesi kadar cildime aşağıdan yukarıya masaj yaparak uyguluyorum . Kokusu rahatsız etmeyecek şekilde ve bir süre sonra uçup gidiyor . Gün boyu nemli hissi devam ediyor . Cildimde parlama yapmıyor . 

derma e web sitesi için > TIKTIK

Ürün özelliklerine gelirsek ; 
Hyalüronik asit , Ester C , Yeşil Çay ve E vitamini bulunuyor . Ayrıca yaşlanma karşıtı olduğunu vaad ediyor en ince çizgileri , kırışıklıkları azaltmaya yardımcı oluyormuş  . Benim kırışıklıklarım göz çevremde hiç yok , alın bölgemde çok derin bu sebepten çizgileri doldurma - yaşlanma karşıtı etkisinden bahsetmem doğru olmayacaktır . 












 SKIN NAIL HAIR OIL... 

Serum şeklinde olan saç , tırnak ve cilt bakım yağını ilk tırnaklarımda denedim . Katiküllerimi geriye iterken ve tırnak etlerimi nemlendirmede yumuşatmada çok faydasını gördüm .  Saçlarımda olan etkisi elektriklenip kabarmayı önlemesiydi fakat nemli saç uclarıma uyguladım çünkü saçlarım kolay yağlanıyor . 
Ürünü cilt alanında sadece topuk ve dirseklerimde kullandım sertleşen bölgeleri 1 pısta onardı ve yumusacık yaptı . 





Derma-e ürünlerini eczanelerden ya da dermokozmetik sitelerinden alabilirsiniz.
Teşekkürler . 



Derma e cruelty free ve vegan bir marka.
 ürünlerinde Petrolium, Lanolin, Gluten, Paraben ve bir çok zararlı maddeyi kullanmıyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka