Prozinc Summer Time Şampuan - Sprey

Denize ve ya havuza girince saçları dökülen ve keçeleşen arkadaşlarım
 bu yazıma dikkat etsin . 

Uzun süre kızıl saç kullandım ve saçlarım denizde havuzda akıyor ,
 keçeleşiyor ve kuruyordu . Açık kahveye boyatsamda problem devam ediyordu her sene aynı sorunu yaşıyordum , saçım çok yıpranmıştı . 

 Dökülmesinden ve kırıklarından bahsetmiyorum bile . Saçlarım uzun olduğundan bakımı da hayli zor . Bu sene #guzelligimizannemizden etkinliğinde hediye edilen 

Prozinc yaz bakım şampuanı ve spreyi ile bi hayli rahatladım . 




3 hafta boyunca haftada  3-4 gün olmak üzere Prozinc şampuanı kullandım .
Saçlarım  nemini kaybetmedi hala parlaklığı yerinde . Kuruma sorunu bu sene benim sorunum değil . Deniz suyundan kabaran ve keçeleşen saçlarımın yerini elektriklenmeyen yumusak ve kolay taranan saçlar aldı . Keşke geçmiş senelerde de Prozinc kullansaydım diyorum . 

Ve benim bittikçe alınacaklar listeme yerleşen saç kremi kullandırmayan spreyim canım benim . 
İçeriğinde argan yağı bulunuyor . Güneşin ışınlarından  , deniz ve havuzun yıpratan etkisinden koruyor . 
Havuz ve ya deniz sonrası kullanabilirsiniz ben duştan sonra da kullanıyorum . Nemli saçıma yetebilecek kadar fıs fıs yapıyorum . 
Saçlarım  kolayca taranıyor . Saça parlaklık ve yumuşaklık veriyor . 
İçerğinde argan yağı ve keratin bulunuyor . Saç ucunda ki kırıkları düzeltiyor ve boyalı saçları akmaya karşı koruyor . 



Bu iki ürün tüm saç tipleri için uygun olduğu gibi 
renklendirici , alkol ve paraben içermiyor . 

Prozinc ürünlerini dermokozmetik sitelerinde ya da eczanelerde bulabilirsiniz . 

Ayrıntılı incelemek isterseniz TIKTIK 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka