Solait Güneş Ürünleri


Geçen senede favorim olan Solait ürünleri bu yazda benimle birlikte tatildeler .



Çok beyaz tenli olmasam da beyaz diye nitelendirilen ten rengim var . Kolay kolay bronzlaşamam ve soyulmadan rahat etmez cildim . 3-4 sene önce piliç gibi kızarıyordum 2 senedir bu sorunu %50 oranda azalttı Solait .


 Birde yaz geldi mi çillenme sorunsalım başlıyor . Burnumun üstüne turuncu turuncu çiller ev kuruyor bu hiç hoşuma gitmiyor ama alıştım artık .

Gelelim Solait markasından kullandığım ürünlere . 

Solait Güneş Sonrası Nemlendirici Sprey Losyon


İçeriğinde Aloe Vera ve salatalık özü ile cildi ferahlatıyor , yumuşaklık veriyor . Güneş sonrası cildi yatıştırmak ve nemlendirmek için buz dolabında saklıyorum . Sıktığım andan itibaren ciddi anlamda ferahlıyor ve rahatlıyorum . 
Solait 30 spf Lip Balm 
Cildimiz güneşten etkilenirken dudaklarımızda da sıcaktan kuruma , tuzlu deniz suyundan yanma ve tahriş oluyor . Uzun süre dayanıklı hafif kokulu yumuşacık lip balm bu yazın favorisi oldu . 

Nemlendirici Güneş Losyonu Sprey (SPF 30)


Yukarıda da belirttiğim gibi kızarma sorunumu %50 oranda azaltan ve benim için hayat kurtaran 30 spf içeren güneş öncesi losyonu güneşe çıkmadan 15 dakika önce uyguluyorum  . Ayrıca 10-30-50 faktörlü olarakta Watsons mağaza raflarında görebilirsiniz . 50 faktör içeren güneş losyonunu bitireli iki hafta oldu ve yoluma 30 faktör ile devam ediyorum . Sprey formunda olduğu için kullanımı rahat akma bulaşma yapmıyor ve en sevdiğim özelliği cilt üstünde beyaz tabaka oluşturmuyor , yaşlanma karşıtı özelliği bulunuyor . 

Solait Anti - Aging Yüz Kremi ( SPF 50 )

Geçen sene turuncu renkte olanını kullandığım ve memnun kaldığım yaşlanma karşıtı nemlendirici 50 güneş koruma faktörü içeren nemlendirici yüz kremini güneşe çıkmadan 15 dakika önce uyguluyorum içeriğinde ki aquarich sayesinde suya dayanıklı , ciltteki nemi hapsediyor ve gün boyu nemlendiriyor .  Sahilde 2 kere tazelemekte fayda var diye düşünüyorum . 


Solait ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz . 


1 yorum :

  1. Keşke bir kaç hafta önce okusaymışım sizi..Biraz geç kaldım seneye deneyeceğim bu ürünleri
    Sevgilerler..
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka