Blog cekilisi 2






İkinci blog çekilişimi başlatıyorum .

Görselde gördüğünüz ürünleri size hediye etmek istedim . Umarım beğenirsiniz . 


Blog çekilişine katılım şartları ,

- Blogumu takip et

- Instagram üzerinden de katılıp +2 hak için görseli sayfanda

 @layseerl #ayseerblogcekilisi #cekilis taglerini kullanarak paylaş . 

- Bu görselin altına (blogda) ,
 blogu hangi isimle izlediğini , instagram ismini yaz
 (instagram üzerinden katılmak zorunlu değildir , instagramınız yoksa da katılım sağlayabilirsiniz-lütfen belirtin)
ve mail adresini eklemeyi unutma .



Herkese bol şanslar . Çekiliş 29 Eylülde bitecektir . Sadece instagram paylaşımları sayılmacaktr.

Yves Rocher :  tonik , sabun , karın ve basen bölgesini sıkılaştırıcı jel , so elixier parfüm ,

The Body Shop : Moringa Scrub ve Body Butter ,

Physicians Formula  :  Nude Wear Glowing Nude Bronzer , 

BBW : Blackberry Bramble Tea tam boy mum . 




150 yorum :

  1. merhaba ilk katılımcınız olayım :) ben de kendi blog çekilişime beklerim bu arada. sevgiler.
    blogu takibe aldım. gfc duygun evrim su korkmazgil
    instagramdan zaten takipteyim, görseli repost ettim. ig: duygunevrimsu
    ekorkmazgil@hotmail.com
    umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğunu zaten takip ediyordum. Kullanıcı adım: Müge Togan... mugecapkin@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Gfc ELİF KARAKOÇ olarak takipteyim.
    Mail adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ):
    GFC: Hasibe CENGİZ
    hasibecengizkarakuzu@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Instagram da ftmbrhml olarak paylastim takibdeyim. Blog da fatima ibrahimli olarak takibdeyim 😊 severek, ,ftmbrhml11@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    Gfc esin unal
    Mail eesinunal@gmail.com
    İnstagram esoz123
    :)

    YanıtlaSil
  7. 😍 ne Tatlı hediyeler bunlar ✨ hepsine bayıldım 💛 ben de katilmak isterim 🙋🏻

    Gfc; empty chair
    instagram 📷 minnuksa
    Mail 💌 hellochairp@gmail.com

    herkese bol şans 💋

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir çekiliş olmuş buda diğeri gibi, madame kokoş adıyla takıpteyım ınstagramdada aynı adla.

    kzmtkkokos@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Saliha Aydinli adıyla takipteyim,çıkacağını hiç sanmam bana ama :)
    salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. merhaba:) çekilişine katılıyorum ve blogunu "sedosun" olarak takip ediyorum.
    mail:suretencan@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba
    gfc umut sukran
    instgramda @bugdaykepegi olark takipteyim repost ettim
    sevgiler
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba,
    gfc: prhn
    instagramda @irephn adıyla takip ediyorum, paylaştım
    https://instagram.com/p/66-vSOMMIS/?taken-by=irephn
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar gfc Selen Sönmez olarak instagramda da sonmezselen olarak takipteyimm :)
    Mail adresim sonmezselen88@gmail.com
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba...
    gfc: asabi cadı
    mail: tugbaigde@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhabalar
    bahar tuz ismiyle takibe aldım
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. gfc: bengisu güneş olarak takipteyim
    bengisugunes47@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,
    Gfc: pervin
    instagram: @peren80
    paylaşım linkim: https://instagram.com/p/67gtFOo6Nc/?taken-by=peren80
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bol katılımlı olsun dilerim, ayrıca blogumada beklerim...
    Benim Tutkum olarak blogunuzu takip ediyorum..
    susuzyaz.83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Gülşah Özkaya, gulsahozkayaa@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  20. GFC : Nergis Karaman
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Gfc Tunay karbeyaz mail adresim tunay27500@gmail.com instagram asli27500

    YanıtlaSil
  22. Merhaba! :)

    -GFC: m_frantic
    -Mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,
    GFC : tugce tasgin
    Insta @tugceapla
    tugce_tasgin@hotmail.com
    Tuğçe Caner

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  24. Hilal kilic hilaltugcekilic@gmail. com

    YanıtlaSil
  25. GFC: Şevval Benli
    sevval198962@gmail.com
    instagram: elemli_

    YanıtlaSil
  26. Selam!
    GFC üzerinden aynı isimle :)
    blogitssumeyye@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. GFC : Yasemin'in Kozmetiği olarak takipteyim canısı :)
    ysmnmrt2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba
    GFC adım Ayşe
    Çok güzel hediyeler :)

    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba,
    GFC: limonlu kek
    İnstagram hesabım yok.
    0limonlukek0@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar,

    Blogunuzu Nail Art in Wonderland olarak takip ediyorum.

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  31. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrıca insta @kovakadini olarak takipçinim zaten canım =)

      Sil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Instagramda guntulufatma adıyla takipteyim ve paylaştım.
    Blogda counselor counselor019 adıyla izlemedeyim.
    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Selam elif_yldrm35 adıyla zaten izleyicinim
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. kuzuu naptın sen o elixir parfüm benim olmalııı yaa, gfc: ozlemlekelebeketkisi eheh öpüyorum ;)
    ozlem20@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba
    Bloğunu siyahbeyaz1512
    instagramda siyahbeyaz1512 olarak takip ediyorum
    https://instagram.com/p/7ATEaFoJOB/?taken-by=siyahbeyaz1512
    Handan İzmitlioğlu
    siyahbeyaz1512@mynet.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. Gfc : ceren sezer e mail : cerennsezer@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  38. merhaba,yanlışlık oldu.ezgikurt02@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. GFC: fatma karaca
    email: fatmakaraca207@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Her sefeerinde blog ismini kedimiseverim diye okumak :) takipdeyim gfc yıldız ig nil7035
    sevgilerimle
    Yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Merhaba hayırlı olsun çekilişin :) GFC: Melike Nur Çabuk adıyla izliyorum blogunu. Benimde blogumda çekilişim var :) mnurcabuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Gfc: burcu dayı instagram: burcunun_gardrobu
    Mail: burcudayi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Gfc k.k
    İnst @tasarim_trendy
    ksmt_22@hotmail.com
    Şans li olmak dilegiyle

    YanıtlaSil
  44. Merhaba
    Gfc: Bedia Erkan
    Mail: bediaerkann@gmail.com
    instagram: @bediaerkann
    paylaşım:
    https://instagram.com/p/7DsKYgkjir/
    Bu harika çekiliş için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  45. Gülseren Perikli olarak takibe aldım umarım şanslı olurum 😍 angel_rosee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba
    GFC adım saliha temiz
    Çok güzel hediyeler :)

    salihatemiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Merhaba
    Blogu Gönül Özcan olarak takip ediyorum.
    İnstagram'dan masumkedi_ olarak katıldım.
    gonul31@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba

    GFC sinem eser.
    instagram mavimsiii86.
    her iki platformdada takipteyım. instagramda paylaştım.

    Sinem Eser
    snminho@gmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  49. Merhaba

    Gfc neseli23

    Çekiliş duyuru linklerim
    https://www.facebook.com/nese.yersiz.9/posts/10153648169884189
    https://twitter.com/masum_prenses23/status/639061944901758976

    Hediyeler süperrr :)

    Neşe Yersiz
    neseli23@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Merhaba :)
    GFC: Esma Nur Öztürk
    ozturkkesmanur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. mrb. bloğu suzan7814 kul. adıyla takipteyim.kolay gelsin.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba blogunu kampanya_takipcisi maili ile takipteyim.

    Betül demirbilek
    kampanya_takipcisi

    YanıtlaSil
  53. gfc:gülçin karaağaç
    instagram:gul1239
    gul_cin_260@hotmail.com
    https://instagram.com/p/7KvDKEAEWY/?taken-by=gul1239

    YanıtlaSil
  54. Gfc ve instagram Sıla Önderışık silaonderisik3428@outlook.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba
    Gfc zeynepefe78
    Instagram zeynep_efe

    zeynepefe78@gmail.com
    Zeynep Efe

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  56. Merhaba
    Gfc: serensavrun
    İg: whiteserenity
    serensavrun@gmail.com hadi inşallahhh🌸💕

    YanıtlaSil
  57. Merhaba 😊 çok güzel bir çekiliş olmuş güzellik Nemiha atıcı olarak izliyorum. Nemihaatici@gmail.com? Mail adresim 💕

    YanıtlaSil
  58. Merhaba blogunuzu Kozmetik Tutkum (Ceylan Gülşen Orhan ) olarak takipteyim instagram kullanıcı adım ceylanglsn mailim: ceylangulsen35@gmail.com teşekkür ederim. Hakeden kazansın:))))

    YanıtlaSil
  59. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  60. Merhabalar gfc : candanmetin17@gmail.com takipteyim

    YanıtlaSil
  61. Katılıyorum! Hediyeler bir harika! *-*
    busrahocaoğlu@outlook.com

    Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  62. takipçi adım muk (sonunda doğrusunu yazdım :))
    gulesenmukaddes@gmaiil.com

    YanıtlaSil
  63. merhaba:)
    gfc: nestinemaa ff
    mail:calikekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Özenle seçilmiş harika hediyeler. Şansı zorlanaktan başka çare yok 🍀


    GFC & Instsgram : Esinzi

    Email: izci.esin@msn.com

    YanıtlaSil
  65. hediyeler göz kamaştırıyor :)
    gfc: canan lök gmail: lokcanan@gmail.com
    instagramda da paylaştım: blueberrygunlugu

    YanıtlaSil
  66. Gfc esin ünal
    İnstagram esoz123
    Mail eesinunal-@hotmail.com
    Keşke benim olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://instagram.com/p/65ULCuAreU/?taken-by=esoz123

      Sil
  67. Merhaba instagram hesabim merry_boop
    Gfc:Merve Savas mail:mervesavas88@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. blogunuzu takipteyim: Bir Kedi
    instagramdan takipteyim, paylaştım : Eldevarbirkedi
    eldevarbir1@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Mrb bende katilmak istiyorum.
    Gfc: zeynepbilgicozkaya
    Instagram: makyajdunyamdaben
    Mail: zeynep_blgc@hotmail.com
    Umarim katilimim kabul olmustur

    YanıtlaSil
  70. Gfc:Duygu Tutluoglu
    Mail:duygu.tutluoglu.dt@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Hediyeler tam benlik ♡
    Blogunu : mimarngznden makyaj ismiyle takip ediyorum.
    Instagramdan da : mimarca_makyaj ismiyle takip ediyorum. Instagramdan da paylaşım yaptım :)

    Mail : mimarngzndenmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Bende Katılıyorum
    Blog hayat boş kendine bak hoş
    Instagram hayat_bos_kendine_bak_hos
    Mail hayatboskendinebakhos@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. marncy adıyla takibe aldım. İnstagram da da paylaşım yaptım. İnstagram adım crn_ysr
    Mail: maron_96@hotmail.com
    İlk defa çekilişine katılıyorum. Hadi hayırlısı olsun! :)

    YanıtlaSil
  74. Merhaba :)
    GFC: Kumral28
    feride28@gmail.com
    feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  75. G+ ncla.hlvci@gmail.com Necla Helvaci
    İnstagram @mutlublogg instagramdan takip ettim ve paylastim

    YanıtlaSil
  76. Beğenilmez mi hiç :)
    Bende Sümeyye N. Oral adıyla takipteyiim :) sumeyyes145@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Blogu serife avci olarak takip ettim mail adresim serifeavci16@hotmail.com instagram adım aysemmavci orada da paylastim

    YanıtlaSil
  78. Merhaba ;hediyelere bayıldım umarım çıkar bana jiyanda aldan
    http://jiyandaaldan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  79. Katıldım. Hem instagram hem blogdan takipteyim ve paylaştım. GFC : duygu.satiroglu Instagram: @duygustr mail: duygu.satiroglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Merhaba,
    Instagramda @pelinel kullanıcı adıyla katıldım
    Burada da takipteyim
    Sevgiler
    star343638@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. merhabalarrrr
    intagramda zaten uzun zamandir takipteydim sevdagoksel ismiyle
    burdada takipteyim aynı isimle sevda göksel
    mail adresimde sevdagoksel@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  83. Gfc sümeyye yurt
    Instagram sumeyyeyurt
    Mail: sumeyye1985@gmail.com
    Insallah bana cikar ����

    YanıtlaSil
  84. Merhabalar...
    GFC : raphael camael
    İnstagram : sanemcik34
    Mail : Sanem Gürocak
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  85. Selamlar,
    GFC Sibel YILDIRIM
    İnstagram @fullbeautys olarak takipteyim
    https://instagram.com/p/7o9zGLy8fT/?taken-by=fullbeautys paylaşım linkim
    Şanslı olabilmek ümidiyle, sevgiler :))

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. GFC: Secil Kocyigit
    email: k_secil@hotmail.com

    Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://instagram.com/p/7pWx8gLFAz/

      @kozmetk_delisi

      Sil
  87. gfc: makyajj parfumm intgramdan da duyrdum instgram : makyajjparfumm mail: makyajjparfumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. merhaba blogu takip ediyorum su perisi olarak
    instagram fdndmr
    fidan demir
    fidandemir@yandex.com.tr

    YanıtlaSil
  89. Gfc Sude Özyürek
    İnstagram @suderae
    sudeozyurek@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Gfc Simge Özyürek
    İnstagram @simgeozyurek
    Simge.ozyurek@gmail. Com

    YanıtlaSil
  91. Gfc Su Makyaj
    sumakyajda@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. Berin PAMİR (Berince) olarak takipteyim

    https://plus.google.com/u/0/108111788817765929667/posts/9wA2h9dKfTm
    İnstagramda berince_87 olarak katildim :)
    https://twitter.com/misstanbul_87/status/643396601512349696
    https://www.facebook.com/gulumsesen87/posts/497519083758858?pnref=story

    e-mail: gulumsesen_87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Merhaba
    GFC:Buse dönmez
    buse.dnmz@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  94. gfc meltem abdullah yılmaz
    ayilmaz2023@gmail.com
    instagram takipteyım meltemabdullah
    https://instagram.com/p/7qct7RM4FZ/

    YanıtlaSil
  95. gfc hatice tok
    hatice-1406@hotmail.com
    instagram hatice1406

    YanıtlaSil
  96. Merhaba;
    Gfc :Rezzan Ekelik
    Mail: r.ekelik@akampus.com
    İnstagram: rezzansercan

    YanıtlaSil
  97. merhaba
    gfc:nazli misilli
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. gfc:döndü ilçin
    instagram:dondu260
    dondu_2600@hotmail.com
    https://instagram.com/p/7yUSZWGpyb/?taken-by=dondu260

    YanıtlaSil
  99. Gfc Öznur Er
    Mail oznurer2409@gmail.com
    Instagram @fithobbit_ olarak katılıyorum 😇

    YanıtlaSil
  100. gfc:demet aydın
    instagram:karagul26
    desgal_26@hotmail.com
    https://instagram.com/p/701RqBtp6p/

    YanıtlaSil
  101. gfc: kedimleogreniyorum olarak takibinizdeyim

    kedimleogreniyorum@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. merhabalar:)

    gfc: kirpik kiz

    https://instagram.com/kirpikkiz/

    https://instagram.com/p/7572WpFvDP/?taken-by=kirpikkiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  103. Blogu hatice aşık adıyla takipteyim ,instagramda da htceminee74 kullanıcı adıyla takipteyim ve görseli orda da paylaştım 😊
    Eposta hatice.ekim02@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. ka-til-dim! ig dahil. :) feykalade@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. Merhaba Çekilişinize GFC Tugce Karttal Olarak Katılıyor Ve Takip Ediyorum . Mail Adresim : tugcekarttal@gmail.com
    Sevgiler İyi Bayramlar

    YanıtlaSil
  106. Merhaba tatlım 😊
    GFC: SENEM DERE
    INSTAGRAM: BEAUTİFULSENEMBLOG
    EMAİL: beautifulsenem@gmail.com veya senem_1994_@hotmail.com. umarım kazanırım hediyeler harika 😘❤😊

    YanıtlaSil
  107. Gfc: Sema Şensoy
    Instagram: semasnsy
    semamutluu@hotmail.com 💟

    YanıtlaSil
  108. Merhaba ayşe köse olarak bloğu takipteyim ayrıca instagram adım ayskose orda da resmi paylaştım ve mailim koseayse6@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. Gfc:Ceyda Cengiz
    İnstagramda paylaştım ceydacengizblog olarak
    Mail : ceydacengiz1@gmail.com
    Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  110. merhaba
    gfc:Leda Ağacanoglu
    instagram @ledushcamakeup

    YanıtlaSil
  111. merhaba
    gfc:Leda Ağacanoglu
    instagram @ledushcamakeup

    YanıtlaSil
  112. Tüm hediyelere bayıldım güzellik. ne kadar hoş şeyler seçmissin :)))
    Doğum günüm 2 Ekim'de belki şans bu defa benden yana olur :))
    Balbocegi ile kozmetik adı ile hem ig hem burdan takipteyim.
    mail adresim : balbocegiilekozmetik@gmail.com :)))

    YanıtlaSil
  113. Merhaba, gfc: sengulsevda
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  114. Merhabalar.
    Gfc: yesim bozalp
    Instagram: ybozalp

    Sevgiler. Yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  115. merhaba Gfc Elif Tekten
    instagram elftktn
    mail elftktn.38@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. merhaba Gfc Elif Tekten
    instagramdan da paylastim elftktn igle katildim
    mail elftktn.38@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Merhaba çok güzel parçalardan oluşan bir çekiliş düzenlemişsiniz :)
    Gfc , G+ : Kozmetik Psikolojisi
    Instagram :@kozmetikpsikolojisi
    E-mail: valeryaesra83@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  119. Gfc: Zuhal Konak
    İnstagram: zhlufk
    Mail: zuhal_0016@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. Katılanlara bol şanslar diliyorum, sizede kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  121. gfc:ümitcan köroğlu
    instagram:vitamin_sizz
    edam_ist34@hotmail.com
    https://instagram.com/p/8G3aangEh4/?taken-by=vitamin_sizz

    YanıtlaSil
  122. gfc:demet demet
    reis_grubu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  124. Selam:)
    Gfc Seda Karapoyraz
    instagram @ojecanavariblog
    ojecanavari06@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Slmlar;
    Gfc Nurdan Soncul
    İnstagram @forwmeverything
    nurdankayasoncul@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. merhaba
    Blogu ZuLu olarak takip ediyorum
    Instagram Bedish1907
    Mail adresim Belginster@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Slm gfc tuba şanal
    instagram tubasanal77
    https://instagram.com/p/8LJnwGwiTD/?taken-by=tubasanal77
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Merhaba
    Gfc:nazli misilli
    İnstagram :misillinazli
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. Merhaba
    Gfc:nazli misilli
    İnstagram :misillinazli
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Gfc: Berrak Kaçan
    Instagramda bluemavidemek ismiyle takipçinizim :)
    berrakkacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. Kayip jiyan
    jiyan.kayip@gmail.com
    İnstagram nskubra

    YanıtlaSil
  132. Gfc nagihan bozalp
    nagi2387@hotmail.com
    https://instagram.com/p/8LkavthWxM/
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  133. Gfc ve burada ozy blogla takıpteym instagramdada katılıp paylaştm mal ozlemselin2011@hotlail.com

    YanıtlaSil
  134. bence bana cıksın :) kullanıcı adı:ışık yücel mailim: isk.yucel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  136. Merhaba
    Gfc busra ozcan
    Instagram busra.mali adi ile paylastim
    Busraozcan39@gmail.com 😇😇

    YanıtlaSil
  137. merhaba
    gfc hatice tokmak
    instagram haticetokmak73
    htokmak10@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  138. Takipteyim burda Tatlı_Deli instagram da GUNCEEE
    Günce Akkoyun

    YanıtlaSil
  139. Mail adresim gunceee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Mail adresim gunceee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. Mail: mrve.oz@gmail.com
    Instagram: mrve.oz

    YanıtlaSil
  142. Merhaba, hediyelerinizi harika ürünlerden seçmişsiniz.
    gfc: Sevgi Ece
    instagram: sevgiecesi olarak takipteyim, paylaştım.
    sevgiecesi@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  143. Çekiliş bitmiştir bu yorumdan sonraki katılımlar geçersiz olacaktır herkese tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  144. çekilişi kıl payı kaçırmışım ama bloğuma beklerim :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka