Blog Cekilisi 2 Sonucu






Merhaba arkadaşlar öncelikle çekilişe katılımlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

2. Blog çekilişimin sonucu aşağıda mevcuttur . 
Kazanan arkadaşımı tebrik ediyorum . 
İletişim bilgilerini en kısa zamanda bekliyorum . 

Instagram ve blog toplam olmak üzere 512 olumlu katılım olmustur . 
466 numaralı kişi çekilişimi kazanmıştır . 



En kısa sürede yeni ve güzel bir çekilişte buluşmak üzere .
 Çekilişte görmek istediğiniz ürünleri yorum olarak bırakabilirsiniz böylelikle istenilen ürünlerle yeni bir çekiliş başlatmam daha iyi olur . 

















3 yorum :

  1. İnanmıyorum ya 1 sayıylamı kaybettimciddi cok uzgunum: (

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yeni Gördüm Çok Sevindim Mutlu Oldum . Iletisim Bilgilerimi E-Mail Olarak Size Gönderdim . Teşekkür Ederim .

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka