Ceradolin-P 3 Ürün Yorumu



Yaz boyunca vucudum için kullandığım ve bitirdiğim çok memnun kaldığım iki nemlendirici kremi ve hem krem hemde maske olarak kullandığım yüz , boyun , dekolte ürününü anlatacağım .
 Bu yaz hatta her yaz tatilimi Antalya'da yapıyorum . Antalya'nın nemi , nemi yokken kavuran sıcağı her sene tenimi yakar ve soyar . Güneşe alerjim olduğunu öğreneli 4-5 yıl kadar oluyor . Deniz sonrası güneş beni daha da rahatsız ediyor cildim kuru olduğu için kaşınma oluyor sonrası  soyulma... Güzel kokan nemlendiricileri bi kenara bırakıp dermatolojik olarak test edilmiş su ya da yağ bazlı nemlendiricileri yaz aylarında daha çok tercih ediyorum .
Ceradolin Nemlendirici Su Bazlı olan ile başlayalım ...




Güneş , deterjan , lazer , peeling hatta ağda , traş sonrası kurumuş ve hassaslaşan deriye yoğun nem sağlıyor ve bitkisel . Rahatsız etmeyen hafif kokusu var . Yüz , el ve vucut için kullanıma uygun . Yüzümde denemediğimi belirteyim . İçerisinde bulunan Seramid , Skualen , Dimetikon , Gliserin , 
Shea yağı ( yoğun nem deposu )
 E vitamini ve benim için en önemlisi Hyaluronic Asit bulunuyor . Hyaluronic asit neden önemli derseniz zaten vucudumuzda bulunan bir madde kuru veye dış etkilerle kuruma/yaşlanma belirtisi gösteren deride hyaluronic asit miktarı azalıyor . Tatilde deniz - havuz - güneş sonrası 2 kere uyguluyordum . Özellikle ağda sonrası tahrişi önlemesi ve kuruluğu gidermesi ile favorim oldu .


Su bazlı nemlendiricinin dibini gördükten sonra kullanmaya yine aynı markanın Yağ Bazlı olan nemlendiricisi ile devam ettim . İçeriğinin benzer olması bende merak uyandırdı hatta kıyaslamaya sebep oldu . Seramid , Hyaluronic asit , Argan , Pasiflora , Kanola yağı ve Gliserin içeriyor . Bu ürün daha çok kremsi yapıda yani body butter gibi . Etkileri ve kullanım alanları su bazlı olan ile aynı . Ben aralarından birini tercih edecek olsam kolay emilmesi ile su bazlı olanı tercih ederdim . Kalıcılığı ile yağ bazlı olan favorim olurdu en iyisi ikisinden de bir tane alıp bir kabın içerisinde karıştırmak . 




Ve Ceradolin-P yüz,boyun ve eller için olan nemlendirici krem . İçinde Glikosil Seramidler , Bitkisel Polisakkarit , Skulan , Shea Yağı , Gliserin ve E vitamini mevcut . Anında emilip nemlendirmesi ile yaşlanma belirtilerini önlüyor . Ürünün şuan yarısını kullandığımı belirtmek isterim . Fındık tanesi kadar ürün yüzüm için yeterli oluyor . Cilt makyajımdan önce uyguladığımda astar - baz görevi görüyor . Kadife görünümü verirken kuru olan cildime nemi hapsediyor gerçekten verdiği yumuşaklığa şaşırdım . Boyun ve dekolte bölgeme de uygularken  aşağıdan yukarıya nazik bir şekilde masaj yapar gibi uyguluyorum . Hafif rahatsız etmeyecek derece de parfümlü olması hoşuma gitti . Eğer bu yazıyı benim gibi kuru cildi olan arkadaşlarım okuyosa bu nemlendiriciye bir şans versin . Normal ciltlerde yanakta kuruluk yaşanlar içinde güzel bir nemlendirici olabilir . 

( çok kullanmaktan dolayı ambalaj deform oldu , görsel googleden alıntıdır )


Bu ürünü ben gece kremim olarak kullanmaya devam edeceğim çünkü gündüz kremi olarak derma-e kullanmaktayım . Derma-e yazısını okumak için buraya tıktık .
Ayrıca Ceradolin ürünlerinde paraben içermeyen koruyucu kullanılıyor ve hipoalerjenik . 

#guzelligimizannemizden etkinliğine katkılarından dolayı teşekkürler aşağıdaki linkten tüm Ceradolin-Dermadolin ürünlerini inceleyebilirsiniz . Eczane ve bazı dermokozmetik sitelerinden edinebilirsiniz.

http://www.dermadolin.com.tr/

1 yorum :

  1. Bu ürünleri bende çok severek kullanıyorum. Özellikle yazın tüm gün denizde geçirdikten sonra akşam cildi nemlendirmek için harika oluyor.

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka