Dermalogica Peeling - Nemlendirici - Yüz Yıkama Jeli




Dermalogica ürünleri ile tanışmam #guzelligimizannemiz den etkinliği sayesinde oldu . 
Fiyatları baya yüksek olan Dermalogica ürünlerinin vaadleri fiyatına göre eşitleniyor diyebiliriz.
Tabii düzenli kullanmak şart . Etkinlikte bize verilen ürünler deneme boyları olmasına rağmen baya bereketli çıktı . Önce temizleme jelini bitirdim . Peeling sanırım yarılandı . Nemlendiricisini çok az kullandım aşağıda anlatacağım . 



Dermalogica Daily Microfoliant  - Peeling 

Cildimin kuru ve hassas olduğunu hemen hemen her postta dile getiriyorum . 
Büyük tanecikleri olan peelingler cildimi tahriş ediyor bazen ciddi anlamda çizdiği de oluyor bu sebepten peeling konusunda da çok hassasım  . 

Dermalogica'nın tanecikleri ufacık , çizmiyor ve beni tahriş etmedi . Peelingde aradığım özelliğin başında önce tanecikleri geliyor daha sonra ise temizlemesi ve cildime aydınlık vermesi oluyor . 

Tanecikleri ufak olduğu için günlük kullanıma uygun diye nitelendirebiliriz fakat ben haftada 1 bazen 2 kere kullandım . Cildime aydınlık verdi ve canlandırdı . Peeling toz halinde olduğu için elime göz kararı biraz döküyorum çok az su ile karıştırıp masaj yapar gibi cildime uyguluyorum . Yüzümü yıkadıktan sonra yumuşacık bir cildim oluyor.

 Ürünün en önemli vaadi cilt lekelerini açmak diye okumuştum fakat cildimde leke olmadığı için bunun hakkında yorum yapamayacağım ama araştırırsanız belki örnekler karşınıza çıkabilir . 



Special Cleansing Gel - Yüz Yıkama Jeli 


Cildim hassas , cildim alerjik ve cildim kuru !
Sabuna bile alerjim var oysa oda bi temizleme ürünü ... Dolayısı ile yüz yıkama jellerinin , duş jellerinin içeriği benim için çok önemli . 
Dermalogica yüz yıkama jeli  sabun içermiyor . Eğer sizinde sabun vb. ürünlere alerjiniz varsa bu ürünle iyi anlaşacağınızı düşünüyorum ve her cilt tipi için uygun yapıda. 

Yüz yıkama jeli adından da belli olduğu gibi jel yapıda , hafif akışkan su ile birlikte orta aşamada köpürme sağlıyor . Kuru yapıda olan cildimi  kurutmadı , temizlik hissi verme konusunda tam performans aldım  , sivilcelenme sorunu yaşamadım . 


Pure Light 50SPF nemlendirici 


50 faktörlü Güneş koruması ile hoşuma gider dediğim ürünlerdendi taaa ki uygulayana kadar . Bu ürün hakkında pek olumlu düşünmüyorum kendi açımdan . Çünkü cildime yetecek miktarı elime pompa sayesinde aldım (2-3 pompa)
Cildime uyguladıktan 2-3 dakika sonra yanma , kaşınma , batma hissi oldu . Cildimde 1-2 dakikadan daha fazla bekletemedim . Su ile yıkadım . Yıkadıktan sonra da emilime başladığı için yanma hissi devam etti . Bu sebeple ürünü kullanmayı bıraktım . 

Diğer blogger arkadaşlarım kullandı cilt tiplerimiz farklı olduğu için çok beğenen de oldu eğer ki merak ederseniz onların paylaşımlarından detaylı bilgi edinebilirsiniz . 
Eminim ki bazı kuru-normal-karma cilt tipindekiler seve seve kullanacaktır . 
Fakat ben kullanamadım .


Dermalogica ürünlerini eczanelerden , dermokozmetik sitelerinden kolaylıkla bulabilirsiniz . 
Etkinliğimize katkısı olan Dermalogica'ya teşekkürler . 
Buraya tık tık  yaparak tüm dermalogica ürünlerine ve özelliklerine bakabilirsiniz . 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka