Limonian Etkinliği ve 3 ürün




Limonian Perpa İş Merkezinde Bloggerler ile tanıtım etkinliği düzenlemişti ve davet edilmiştim.Tekrar teşekürler.
Etkinlikte Kore kozmetik ve bakım ürünlerini deneme fırsatımız olmuştu . İstediğimiz 3 ürün ise bizlere hediye edilmişti . Benim seçtiğim ürünleri sizlere aşağıdaki yazımda anlattım . 

Limonian'dan bir kaç kare .. 








CYBER SHINE - Oksijen Köpüklü Yüz Temizleyici


Kore'de 11 milyonun üstünde satışa ulaşmış olan yüz temizleyici kendiliğinden köpürüyor .
Cildi derinlemesine temizliyor , canlandırıyor  . Ciltte biriken yağ kalıntıları ile makyaj kalıntılarını da temizlerken içerisinde bulunan gigawhite , C-E  Vitamini ve Niasinamid sayesinde sağlıklı görünüme ulaştırıyor . 
Cildim kuruyken (mutlaka kuru olması gerekiyor ) 4-5 pompa ürünü avcuma alıyorum . Cildimde belirli noktalara sürüp köpük kıvamına gelmesini bekliyorum . Uzun sürmüyor 20-30 saniye sonra cildim köpürmeye başlıyor . Köpürme işlemi gerçekleştikten sonra dairesel hareketler ile masaj yapıyorum bu sayede temizleme işlemi oluyor ve bol su ile cildimi yıkıyorum . 
Kısaca Cyber Shine özellikleri : Derinlemesine temizlik , sebum kontrolu , ölü deri giderici , gözenek bakımı , siyah nokta giderici ve düzenli kullanımda cilt tonu beyazlatması 

detaylı bilgi için tıktık





SILK FACE PEELING GEL - Yüz Peeling Jeli



Gomaj Peeling olan Silk Face Peeling yani silgi gibi sildiğimizde silgi kalıntılarının oluşması gibi evet.İlk uygulamamda çok şaşırmıştım . Cildimden çıkan ölü derileri görünce şok geçirmiştim.
Hafif ıslatılmış cildinize peelingi nokta şeklinde uyguladıktan sonra cildinize masaj yapın . Aşağıdan yukarıya , dairesel hareketlerle . Oluşan görüntüye gerçekten sizde şaşıracaksınız . 
Hem kuru ciltler hem de yağlı ciltler kullanabilir . Cildiniz yağlı ise haftada 2 kere uygulamanız gerekir benim cildim kuru olduğu için haftada 1 kere uygulamam yeterli oluyor . 
Kore'de 1 sene içinde 330binden fazla satışı olmuş olan Silk Face Peeling Gel burun ve çene bölgesindeki siyah noktaları temizlemede ve yağdan arındırmada oldukça başarılı . 
daha fazla bilgi için tıktık



SILK BODY PEELING GEL - Vücut Peeling Jeli


Kese işlemi yapan Silk Body Peeling vücut için kullanıma uygun . Islak vucudunuza uyguladıktan sonra masaj yaparak vucuttaki ölü derileri atıyor . Bazı keseler hassas vücutlarda kızarıklıklara sebebiyet verirken silk body peeling bu işlemi nazikce yapıyor . İçerisinde bulunan bitkisel ham maddeler sayesinde cildi de nemlendiryor . 



Ben ürünü özellikle dirsek , ayak-topuk ve boyun bölgemde kullanıyorum . Farkına varmadığım ölü deriyi ürünü uygulayınca gördüğümde çok şaşırmıştım . Ürünü kullandıktan sonra uyguladığım bölgeyi su ile temizliyorum . Hafif yapıda nemlendirici uyguluyorum ve yumuşacık oluyorum . 
( Cilt ve vücudum kuru yapıda olduğu için nemlendirici uyguluyorum . )



Limonian, Kore Kobilerine destek amaçlı işler yapan KTA Turkiye’nin projesi olarak kurulmuştur.
KTA Türkiye kısaca, Kore’deki Kobilerin Türkiye’deki benzer sektörlerdeki pazarlarını, satış hacimlerini ve firmalarını araştırır ve sonucunda Kore Kobileri ile Türk Kobilerini buluşturmak için toplantı, fuar ve diğer faaliyetlerine aracılık eder.
KTA Türkiye’nin kurucusu Koreli iş adamı Türkiye’deki birçok sektör ile ilgili bilgi sahibidir. Yaklaşık 15 senedir Türkiye piyasasındaki sektörlerle ilgili bilgi toplamaktadır.
Sektörlerle ilgili araştırmalar yaparken Türkiye’deki kozmetik sektöründeki boşlukları görür. Kore’deki kozmetik sektörünün büyüklüğünden ve her geçen gün gelişmesinden esinlenerek bu ürünleri Türkiye’ye getirmeye karar verir.
Araştırmalarını tamamlar ve elde ettiği sonuçları fikir almak amaçlı Türkiye’de medya alanında 10 senedir çalışmakta olan, satış ve pazarlama konusunda uzman arkadaşına aktarır.
Görüşmeler sonucunda ikili güçlerini birleştirme kararı alır ve Limonian markası doğar.
Limonian ilk olarak Kore’de çok satılan ve tercih edilen fakat Türkiye piyasasında henüz bulunmayan 10 ürünle satışlarına başlar. Müşterilerden gelen talepler ve ürünlerine olan ilgi sayesinde ürün çeşitliliğini her geçen gün artırır. Her ay ürünlerine yeni ürünler ekleyerek müşterilerine sunmaya devam etmektedir.
2015 yılının başlarında Türkiye’de başlattığı bu projeyi Kore’de Kobilere destek amaçlı kurulan devlet kurumuna sunar. Proje başarılı bulunur ve Limonian Kore Devletinin desteğini alarak Consorsium adı verilen proje sonucunda Kore’deki 10 firma ile anlaşma sağlar.
Bu anlaşma sayesinde 10 firmanın ürünlerinin Türkiye’deki satış ve pazarlama faaliyetlerini yürütecektir. 10 çeşit ürünle başladığı satış hayatında 70-80 ürün çeşitliliğine ulaşacaktır. Limonian adıyla bir mağaza oluşturacak kadar renkli kozmetikten cilt bakım ürünlerine maskelerden aksesuarlara kadar ürün çeşitliliğini artırmaya çalışmaktadır. 
Online olarak kendi sitesinden başladığı satış hizmetlerine Türkiye’nin önde gelen sitelerinde de dükkanlar açarak devam etmektedir. Şu anda n11.com üzerinden satışları mevcuttur. İlerleyen dönemde diğer büyük sitelerde de yer almayı amaçlamaktadır.
Offline olarak Ankara’da 2 adet satış noktası, İstanbul’da 1 adet showroomu bulunmaktadır. Ürün çeşitliliğine paralel olarak yakın zamanda satış noktalarını da artırmayı planlamaktadır.
Limonian, kuruluşunda Kore piyasasında çok satılan ve tüketicilerin beğenisi kazanan henüz Türkiye’de tanınmamış kaliteli ürünleri getirmeyi amaçlamıştır ve bu doğrultuda Türkiye’deki faaliyetlerine devam edecektir. 


Ürünlere ulaşmak için 



İstanbul Showroom:
Perpa Ticaret Merkezi
A Blok 5. Kat No: 136 Okmeydanı / Şişli / İstanbul
Tel: 0212 637 3180

Ankara 1. Satış noktamız:
Kore Büyük Dostluk Derneği
Gerede Sokak 6/D (26) (KKM'nin Alt Sokağı) A.Ayrancı / Çankaya / ANKARA
Tel: 0505 413 90 05

Ankara 2. Satış noktamız:
Y&She Güzellik Merkezi
Konur 1 Sok. 9/5 Kızılay/Ankara
Tel: 0544 668 64 79

N11.com:
http://www.n11.com/arama?q=limonian



https://limonian.com/default.asp


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka