Rival De Loop Lash Kirpik Serumu



Merhabalar !
Göz makyajlarımda en çok dikkat ettiğim kirpiklerim olduğunu söyleyeyim . Birkaç bakım ürünü sayesinde kısacık olan kirpiklerim şuan kaşlarıma değiyor .  Argan yağı sayesinde kirpiklerim eskisinden daha çok hatta göz kapağımın üstünde bile 3-5 kirpik çıktı . Şimdi sizlere anlatacağım ürünün içerisine 7-8 damla argan yağı damlattığımı belirtmeliyim.




Rival De Loop Lash Kirpik Serumu Rossman mağazalarında satılıyor . Ambalajı ve fırçası aynı rimel gibi şeffaf yapıda rahatsız etmeyecek kokusu var . Badem yağı kokusu baskın. (ben rahatsız olmadım)

Hem maskara bazı olarak hemde kirpik serumu olarak kullanılabilir . Kirpiklerinizin anlaşamadığı rimeli birde bu ürünle beraber kullanmanızı öneririm . 
Maskara bazı olarak uygularken önce Rival De Loop Lash Kirpik Serumunu sürüyorsunuz aradan 10-15 saniye sonra kullandığınız maskarayı uygulayabiliyorsunuz . Maskaranın yapısı değişmiyor merak etmeyin . Sadece kirpikleriniz daha volümlu ve uzun gözükuyor. Alıp memnun kalmadığınız bir köşede bekleyen rimeliniz bu ürünle birleştiğinde sonuç sizi mutlu edebilir , kirpiklerinizi tek tek ayırır ve uzatır . 
Ben sadece 2 kere maskara bazı olarak uyguladım . 

Günlük kullanımım da bakım ürünü olarak kullanıyorum , gece yatmadan önce sürüyorum sabaha kadar bekletiyorum . Kirpikleri ağırlaştırmıyor , yapış yapış bir etki bırakmıyor ve doğru sürüldüğünde  gözlerimde yanma-tahriş olmadı . Yukarı da da bahsettiğim gibi kirpiklerim eskisinden daha güzel ve uzun .
Annem kirpiğin kökünden başlayıp uyguladığında yanma ve tahriş olayı olduğunu belirteyim ki dikkatli uygulayın ^,^



#guzelligimizannemizden etkinliğinde 
bize gönderilen şık kutu için Rossman' a teşekkürler . 

2 yorum :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka