Alterra BB Krem

Merhaba 
Bugün biraz BB kremlerden bahsedeyim istedim .Ilk çıktığı zamanları hatırlıyorum da google arama motoru "BB krem nedir ? " sorularına cevap buldu . Daha sonrasında merakımıza yenik düşüp BB krem arayışlarına başladık . İlk BB kremim Garnier markasına aitti . Ve   hemen hemen her marka BB krem üretti hatta CC ve en son Flormar DD kremi üretti diye biliyorum . FF krem yakındır diye de şüphe içerisindeyim açıkcası.
BB krem nedir adlı başlık değil merak etmeyin hafif formüllü ince yapılı BB krem tanıtacağım .




Alterra BB Krem #guzelligimizannemizden etkinliğinde Rossmanın şık kutusundan çıktı . Bana en yakın Rossman mağazası yaklaşık 1-1,5 saat uzaklıkta malesef . Bu nedenle pek Rossmanda satılan ürüne ve bilgiye sahip değilim . 
Etkinlik tamamen tanışmama vesile oldu .


Peki Alterra BB kreme gelelim . Bende bulunan en açık rengi  "hell" 50ml boyutunda . Tüm cilt tiplerine uygun , az kapatıcılık sağlıyor cildinizde sorun yoksa duruşu ve verdiği canlılık için alabilirsiniz  , 10 SPF içeriyor . Nemlendirme özelliği bulunsa da cildim çok kuru olduğu için BB krem uygulamadan önce muhakkak nemlendiricimi uyguluyorum . Ayrıca Alterra Beauty Balm Hyaluron asidi , organik shea yağı ve E vitamini içeriyor . Silikon , parafin , sentetik renklendirici , koku ve katkı maddesi içermiyor . Ve vegan bir ürünü dermatolojik olarak onaylı . 

Rossman mağazasına giderseniz BB krem arayışındaysanız bu ürünü denemenizi öneririm . 

1 yorum :

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka