Cecile

Cecile markası #guzelligimizannemizden etkinliğinde sponsorlar arasındaydı . 
Fondoten , fırça seti , kaş kalemi ve eyeliner göndermişlerdi . 


Fondoteni çevremdeki en yakın esmer arkadaşıma hediye ettim . Onunla kontur yapmak istesem "suratında tüp mü patladı ?" sorusunu bile duyabilirdim. Dolayısı ile arkadaşımdan aldığım yorumları sizlerle paylaşacağım . Arkadaşımın cildi yağlı ve akneli . Koyu lekelerini baya kapatmış , cildi kusma yapmamış , sivilce artışı - kaşınma - pullanma olmamış  zaten oda yaz aylarında kullanabildi ürünü . Daha uzun ve net bilgi vermek isterdim ama bu durumda elimden gelen bu kusura bakmayın.

Gelelim makyaj fırçalarına . Bir allık , bir sünger ve bir far fırçası . Allık fırçası ürünü hapsediyor yani ürün yiyor allığı fena halde çiziyor , iki üç kere uygulama yaptığım halde allığı sürerken fırçanın kılları dökülüyor . Daha fırçayı yıkamadan böyle sorun yaşadıysam yıkadıktan sonra ne olur bilemiyorum . Far fırçası ise benim için sert kılları olan bir fırça bir daha kullanacağımı sanmıyorum ve çok fazla kıl döküyor . 

En sevdiğim sünger fırçası oldu . Sıkıntısız batma yapmıyor kıl dökmek istese de dökemiyor . Ben bu fırçayı kirpik diplerine sürülen farı yaymak için ilk defa kullandım . Sonuçtan memnun kaldım . Nasıl temizleyeceğime dair bir fikrim olmasa da aralarında en az bir kerede olsa en iyi iş çıkaran o sünger fırça oldu .

Bu kadar olumsuz şey yazdın ne memnuniyetsizsin demeyin bana lütfen . Şimdi iki favoriye geldi çünkü sıra kaş kalemi ile devam edelim . 
İlk kaş kalemim diyebiliriz . Kaş doldurmayıda bildiğim söylenemez , kaşımda çok boşluk olduğuda söylenemez maşallahı var çünkü .
Sadece kaşlarımın başladığı yerde tek tük kaşlar var araları boş . 503 numaralı kalemi hafifce uyguladıktan sonra kalemin başlığındaki fırça ile taradım . Kaş rengimle uyum sağladı . Gözüm pek alışamasa da özel günlerde uygulayabileceğim ve yapısını beğendiğim bir kalem oldu kendisi. 

Göz kalemi uygulayamazken eyelinerde en kolay LIKIT olanı uygulayabiliyorum ucu ince kıl gibi olanları ... Mesela keçe uçlular sanki çok kalın olacakmış gibi kontrolu zormuş gibi geliyor bana (kalem olanlardan bahsetmiyorum şu fırçası olanlardan dipliner miydi ? ) Bence eyeliner tamamen el alışkanlığından ibaret.Deneye deneye keşfettim tabi hangi eyelinerler daha pratik , daha siyah , daha kalıcı , hangisi akıyor hangisi hemen sabitleniyor gibi ...
Keçe uçluları yukarıda da dediğim gibi zor uyguluyordum . İnce fırçalar tam bana göre ister kalın - ister ince ... Eyeliner kullanmaya alix avien markasının kalem eyelineri ile başladım ciddi anlamda başarılı bi eyelinerdi sürümü kolay bazı markalar gibi kurumuyor - ziyan olmuyor . Uygulamış olduğum eyeliner adı : Cecile Art Liner 01 Black ve ihtiyac olarak görmesem de deneme amaçlı kaşlarımı çok hafif Cecile Brow Styler 503 numara kaş kalemi ile doldurdum . 

Cecile artliner pen pratik bi ürün , istediğim siyahlığı yakaladım . Kuruması - sabitlenmesi gayet iyi . Gün içerisinde akma sorunu yaşamadım ama göz pınarı kısmıma sürerken biraz yanma hisettim sanırım benimle alakalı bi problem oldu .
Bildiğim kadarıyla Cecile ürünleri bazı marketlerde ve ufak kozmetik dükkanlarında satılıyor .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka