Fresh'n Soft



Fresh’n Soft, Türkiye’nin ilk ıslak mendil üreticisi olan Kardeşler Uçan Yağlar Sanayi A.Ş. tarafından sunulmaktadır. 1992 yılında yaratılan marka Fresh’n Soft yüksek kalite, sürekli hizmet, ideal fiyat politikasıyla yurtiçi ve yurtdışı tüketicilerle buluşmaktadır.

Fresh’n Soft Bebek Bakım, Kişisel Bakım ve Günlük Bakım kategorilerinde sizin için en iyisi sloganı ile ürün çeşitliliğini artırmaktadır. Bebek ve günlük kullanıma yönelik ıslak havlu ve mendillerin dışında, antibakteriyel ıslak mendiller ile kadınlara özel makyaj ve genital bölge temizliğine, deodorant etkili terleme sonrası temizliğe yönelik ürünler sunmaktadır. Islak mendil dışında, göğüs pedi, ter emici yapraklar ve bebek bakım ürünleriyle hijyenik ve pratik çözümlerle sizleri buluşturmaktadır.



#guzelligimizannemizden etkinliğinde sponsorlarımız arasında Fresh'n Soft markası da bulunuyordu . Kişisel Bakım ürünleri ve Makyaj Temizleme Mendillerini bizlere hediye olarak gönderdiler .


Temizleme mendilleri çantaya sığabilecek boyda ve hafif . İçerisinde 25 adet mendil bulunuyor . 
Ben temizleme mendillerini acil durumlarda kullanmayı seviyorum . 
Hangi markanın olursa olsun tamamen cildimi arınmış hisetmiyorum .
Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri Jojoba yağı ve aleo vera içeriyor. Cildi yatıştırma ve nemlendirme özelliği var ama bana sadece ferahlık sağlıyor.
Gün içerisinde akan ya da dağılan makyajı toplarlamak için kullanıyorum .
Genelde makyajımı özenle temizliyorum . Fakat sadece bu ürünü kullanarak temizlemek istediğimde  gözümde yanma ve kızarıklık oldu . Ve tamamen temizlenmiş hissi vermedi . Makyajımı temizlerken kullandığım ürünlerden sonra kullanıp ferahlığını hissetmek daha iyi oldu benim açımdan .
 Kullandığım temizleme mendili hassas ve kuru ciltler için olsa bile sanırım bana daha da hassasları gerekli . 

  

İçeriğindeki papatya özü  ile cildi rahatlatmaya ve zeytinyağı özü ile doğal nem dengesini sağlayan ve kırışıklıklara karşı etkili Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilini annem kullandı . Paketin içinde 25 mendil bulunuyor . Bu ürün cilt tipime uymadığı için annem kullandı .
Annem cilt ve göz makyajını rahatlıkla temizlediğini ve beğendiğini pratik bulduğunu söyledi . Cildinin tahriş olmadığını belirtirken gözünü yakmadığınıda ekledi.
Mavi renge sahip olan temizleme mendilleri normal ve karma ciltler için uygun . 



Fresh’n Soft Premium Makyaj Temizleme Pedi %100 pamuklu . 
Dermatolojik  onayı mevcut . 
Ben bu tür pamukları genelde tonik - temizleme sütü uygularken ve oje çıkarmada  kullanıyorum . Ürün dikişli olduğu için bazen gözüme batabiliyor ama bu pamukta öyle bir sorun yaşamadım . 





%100 doğal pamuktan üretilen ve bebekler için geliştirilen özel güvenlikli başlığı, çubuğun kulak kanalına ilerlemesini önlüyor. Fresh’n Soft Bebek Kulak Çubuğu dış kulak, göbek deliği çevresi, burun, el ve ayak parmak araları temizliğinde ve kurulanmasında rahatlıkla kullanılabilir.
Ayrıntılı bilgi için TIKTIK


Ürünleri tükettiğim için görseller 
Fresh'n Soft internet sayfasından alıntıdır . 
Tesekkurler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka