Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel - Moshos Garden Grande Soothing Toner


Merhaba doğal içerik sevenler ve doğal içerikli ürünlere yönelmek isteyenler . 
Her yazımda belirttiğim üzere cildim kuru . Kış aylarında cildim daha da kuruyor , soğuktan çatlıyor . Moshos Garden ürünlerini doğal içeriği ve cildimle iyi anlaştığı için severek kullanıyorum . Yarısını kullandığım iki ürünü sizlere anlatacağım . 




Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel 

Türkçesi ile yüz yıkama jeli . Tüm cilt tipleri için uygun olduğunu düşündüğüm bu ürünü özellikle hassas cilde sahip olanlar da beğenecektir . Ürün pompa sistemi ile avcunuza geliyor mükemmel kokusu olduğunu söylemek isterim . Hayır kokusu rahatsız etmiyor ve sabah-akşam kullanıma uygun. 2-3 pompa ürün ile cildim rahatlıkla temizleniyor en önemlisi bana o temizlik hissini veriyor olması ki bunu başarıyor . Diğer katkı maddeli ürünler gibi köpürmüyor yeterli miktarda köpürmesi var su ile kolay durulanıyor .  Üşengeçliğimin olduğu bir gün hafif ten-göz makyajımı bile temizlemişti . Cildim kuru olduğu için cildimde extra bir kuruluk hisetmedim . Yüzümü bu ürünle temizledikten sonra ikinci aşama olarak aşağıda anlatacağım Moshos Garden Grande Sooting Toner (Tonik) ile nemlendiriyorum oda efsane bir ürün !

İçerisinde bulunan aleo vera cildi rahatlatıyor ve hassasiyeti azaltıyor . Yeşil mandalina ve misket limonu ile canlılık veriyor . İçeriğinin %100 doğal olduğu gözle görülür şekilde belli greyfurt özlü olduğu için greyfurt posası  belli içinde .  Ürünü ilk gördüğümde gerçekten şaşırmıştım ayrıca Moshos Garden firması hayvanlar üzerinde deney yapmıyor . 


İçindekiler

Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Xanthan Gum, Cocamidopropyl Betaine, * Citrus Reticulata (Green Mandarin) Peel Oil, * Citrus Aurantifolia (Lime) Peel Oil, Citric Acid

200 ml Fiyatı : 46TL




Moshos Garden Grande Soothing Toner 

Şuana kadar kullandığım tonikleri bir kenara bıraktım gerçekten samimi bir şekilde söylüyorum . Cildime ferahlık ve nem vermesi ile en memnun kaldığım , arkadaş çevreme önerdiğim ve onlarında memnuniyetle kullandığı bir tonik . Her cilt tipi için uygun olan Grande Soothing alkol ve yağ içermiyor . Hassas ciltler için çok uygun olduğunu düşünüyorum . İçeriğindeki Aynısefa, Aloe Vera, Gül, Papatya, At Kestanesi, Yeşil Çay ve Günlük özleri ile cildi yatıştırıyor ve rahatlatıyor , Organik Mersin Suyu ile cildi yeniliyor , gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı oluyor . Kokusu inanılmaz güzel bence sakladıkları başka bir şey daha var içerisinde bu nasıl bir karışım ? Ürün ilk geldiğinde kokusu ile beni mest etmişti , gidip gelip kokluyordum . Bu kokudan kimse rahatsız olmaz arkadaşlar merak etmeyin cidden mükemmel kokuyor . 
Ürünü pamuğun üstüne yeteri damlatıyorum boyun ve yüzüme uyguluyorum , verdiği ferahlık ve yumuşacık cilt beni tatmin ediyor sonrasında nemlendirici ile destekliyorum. 

Gözenekleri sıkılaştırma etkisi olduğu yazıyor fakat bunu sürekli kullanım sonucu gözle görülür etkisi olursa yazabilirim şuan için bunu yazmak erken . 
Bu tonikten beklentim gözeneklerimi sıkılaştırması ya da botox etkisi vermesi değil . 
Ki piyasa da bunu idda eden çok yüksek fiyatlı markaların tonikleri bile bir işe yaramıyor bazen . Benim gözeneklerim çok ağır cilt makyaj ve fondotenden vazgeçtiğim zamandan 1-2 yıl sonra ciddi anlamda düzenli kullandığım %100 doğal gül suyu ile normale - kendine geldi . Bu ürün gözenekleri sıkılaştırmıyor demiyorum yanlış anlamayın . Ama 2 kat kapatıcı , bir kat ağır yapıda fondoten sürüp üstüne 3 kat pudra , allık , aydınlatıcı vs sürerseniz gözenekler zaten en pahalı - en doğal ürünle bile normale dönmez , sıkılaşmaz ve küçülmez .

İçindekiler

Aqua, * Myrtus Communis (Myrtle) Leaf Water, Rosa Damascena (Rose) Flower Distillate, Calendula Officinalis (Calendula) Flower Extract, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Boswellia Carteri (Frankincense) Resin Extract, * Sodium PCA
200ml Fiyatı : 34 TL




Daha fazla Moshos Garden ürünleri için buraya tıklamanız yeterli olacaktır . 
Hem uygun fiyatlı hem de doğal içeriği ile memnun kalacağınız bir alışveriş olacağı kesin .
Ayrıca 75TL üstü alışverişlerde kargo ücreti yok 75TL altı alışverişlerinizde sabit ücret 6TL.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka