Rival De Loop Cover Stick Concealer

Merhaba kapatıcılardan bahsedelim mi biraz ?

Yaklaşık 1,5 senedir fondoten ve kapatıcı gibi ürünler kullanmıyorum . Hafif yapıda mineral ürünleri tercih ediyorum . Gençliğimin baharında (evdekaldı) kapatıcı sürmek anlamsız geliyor bana tabi kullanmayı bırakınca böyle söylemeye başladım .
Bazı Blogger arkadaşlarımın instagramdaki görselleri altında sorulan sorulara da çok şaşırıyorum . 15-16 yaşında kapatıcı markası soruyorlar ama kendi kullandıklarının markasını da söylüyorlar . Daha kapatıcısı yok mu bunun allah aşkına ? (!) 
Konuya geri döneyim en iyisi eskiden annemin GoldenRose markasına ait böyle stick ruj şeklinde kapatıcısı vardı oradan hatırlıyorum . 10-15 sene öncesinden bahsediyorum . 


Rival De Loop Cover Stick Concealer da stick şeklinde bende bulunması katıldığım etkinlikte Rossman tarafından hediye edildi . 

01 Sand sanırım en açık rengi oluyor . Yapısı yumuşak . Göz altları , hafif renkte lekeri kapatmak için uygun ve orta halde kalıcı yapıda . Ben ürünü göz altlarıma aydınlık görüntü versin ve yazdan kalma her sene güneşten oluşan ufak çillerimde kullandım . Cildim kuru olduğu için nemlendirici ile destekledim çizgilere dolma sorunu yaşamadım göz altlarıma ürünü parmağımla yaydım . Cildiniz kuru yapıdaysa Concealer uygulamadan nemlendiricinizi uygulayın , pulpul durmasına engel olabilirsiniz .


 Rival De Loop ürünlerini uygun fiyatları ile Rossman mağazalarında bulabilirsiniz . 


Bu resimde göz altıma uygulanmış hal mevcut . 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka