Black Ghassoul Peel Off Nose Pack Maske


Herkese merhaba !
Instagram ve snapchat üzerinden geçtiğimiz hafta Missha markasından gelen hediye kutuyu açmıştım . Herkesin merak ettiği '' siyah maske '' olarak adlandırılan Black Ghassoul maskeyi deneme imkanım oldu . Şimdi sıra geldi deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya ..





Ürün Kore üretimi , 50ml gördüğünüz tüp ürün şeklinde . 6 Ay kullanım ömrü var . Sürekli - Düzenli kullanımda ziyan olmayacağını düşünüyorum .


Fas'tan gelen Siyah Ghassouk gözenekleri temizleme ve siyah noktalardan kurtulmayı vaad ediyor . 
Catechu , tarçın özü , Sanguisorba Kökü , Lotus Çiçeği Özü ve Sardunya özü gibi sıkılaştırıcı içeriği ile gözenekleri sıkılaştırmaya yardımcı oluyor ve sebum oluşumunu engelliyor .

Kullanım talimatı ise : yüzünüzü yıkadıktan sonra cildinizi tonik ile hazır hale getirin . Burun çevresine yeteri miktarda uygulayın . Tamamen kuruyana kadar -15 dakika öneriliyor - bekletin.
Maskeyi aşağıdan yukarıya tek seferde çıkarın . 

Ilık havlu ile kullanımda daha etkili sonuclar elde ediliyormuş henüz denemedim . 
ve kutu üzerinde yazan bir yazıyı da sizinle paylaşayım ..
'' maskeyi kullanmadan önce tahrişi azaltmak için nemlendirici kullanın '' 



Ürün uhu kıvamında ve siyah renkte . Yapış yapış bir ürün hızlı uygulama gerektiriyor . Hatta ben elime almadan burnuma sıkıyorum ve hemen parmaklarımla dağıtıyorum . Uhu yapısında derken ciddiydim arkadaşlar kokusu da uhu gibi önce bir keskin koku geliyor sonrasında uçup gidiyor anlık olduğu için rahatsızlık hissedeceğinizi düşünmüyorum . 





'' Siyah noktalarını temizledi mi ? '' hadi o kısmı anlat dediğinizi duyar gibiyim evet başlıyorum.

Öncelikle yer etmiş , gözeneğinizi tamamen tıkamış siyah noktayı çıkarmasını beklemeyin.Derinde bulunan siyah noktaları temizlemiyor .
Üst taraflarda çıkmaya meyilli olan tüm siyah noktalarınızı temizliyor .
Eğer bu ürünü almak isterseniz ya da buna benzer bir ürüne sahipseniz size önerim banyo-buhar sonrası bu ürünü kullanmalısınız . Gözenekleriniz açıldıktan sonra maske daha etkili oluyor . 

Maske üzerinde 15 dakika beklemem gerektiği yazıyor fakat ben 20-25 dakika bekledim 15 dakika da kuruma gerçekleşse de ben tüm burun bantları ve maskeleri 20-25 dakika bekletiyorum . 

Ve en zorlandığım kısma geçiyorum . Maske kuruyor tırnağımla bir köşesinden kaldırıyorum ama çekme kısmı aynı ağda gibi ilk kullanımda çok zorlandım . '' Hadi canım sende '' demeyin gerçekten çekerken gözümden yaş geldi . İkinci kullanımda tonik+nemlendirici ile uyguladım maskenin kuruma süresi 15 dakika iken 25 dakika oldu ve ben 35 dakika maskeyi bekletmiş oldum . Evet bu sefer gözümden yaş gelmedi ama temizleme etkisi aynıydı . 

Tüm siyah noktalarım temizlendi diyemem ama %70 temizlemesini beğendim diyebilirim . Yukarıda da belirttiğim gibi derinde olan yer etmiş siyah noktalar için orta seviyede  temizlik , yüzeye yakın siyah noktalar içinse iyi bir siyah nokta temizleme maskesi . 

Ürün detay ve kofre setleri için buraya tıklayabilirsiniz .

Unutmadan ürün vegan ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor . 

Fiyatlar için aşağıda ki linklere tıklayabilirsiniz .




Teşekkürler Missha ! 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka