INNOVA GOZ KREMI GEL CONTOUR PLUS




Daha eski yayınlarımda da Innova markasından bahsetmiştim . #guzelligimizannemizden etkinliğinde tanıştığım markaydı . Bugün sizlere Innova markasının göz kremini anlatacağım . Görseli internetten aldım çünkü makyaj çantamda bulundurduğum için tüpün üzerindeki yazılar silindi . 


Jel yapıya sahip olan yeşil çay özlü göz kremi göz çevresindeki koyu halkalara , torbalanmaya ve morluğa iyi geldiğini söylüyor . Göz çevremde koyu halka ve ya morluk problemi yaşamıyorum . Yaş ilerledikçe kırışıklık ve torbalanma başlıyor tabii.
Göz altımda bazı günler uyku problemi dayanıklı şişlik , torbalanmış görüntü oluşuyor ve Innova Gel Contour Plus sayesinde bu baya azaldı . Ben günde 2 kere sabah-akşam olmak üzere kullandım . 
Yukarıda da belirttiğim gibi ürün jel yapıda kolay uygulanıyor ve hızlı emiliyor . Kremden sonra makyaj yapabilirsiniz herhangi bir sorun oluşturmuyor . 


Innova markasına ait ürünleri bazı dermokozmetik ve internet sitelerinden bulabilirsiniz 
Innova web sitesi için tıktık

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka