MISSHA Senseful Lady Hair Mist (Floral Blossom)



Herkese merhaba !
Uzun süredir saç parfümü kullanıyorum geçmiş yayınlarımda kullandığım diğer saç parfümünü de bulmanız mümkün . Bugünün konuğu da yeni saç parfümüm
 MISSHA Senseful Lady Hair Mist.





Kullandığımız her şampuan - krem saçta anlık hoş koku bıraksa da bazı ürünler bildiğiniz üzere parfümsüz oluyor . Parfümlü olsa bile ya saça zarar veriyor ya da koku uçup gidiyor .




Missha markasının sevimli ambalajlı Senseful Lady Hair Mist çiçeksi ve romantik bir koku . Snapchat hesabımda '' sabah 8 - akşam 8 hala kokuyor '' diye paylaştığım ürün sigara kokusunu bile engelliyor . Sadece sigara kokusu değil tüm kokuları mesela yemek - kızartma yaptığımda bile- o koku saçlarıma sinmemişti ama o güzel kokusu için 1-2 fıs her gün sıkıyorum . 



Çevremden aldığım sorular da hoşuma gidiyor . Hatta '' parfümün nedir ? '' diyen bile oldu . 
Ürün 105ml bu bana nasıl yetecek bilmiyorum . 1 Haftadır kullanıyorum sanırım çeyreği bitti .
Nasıl kullanıyorum peki saç parfümünü ?
 Birkaç farklı şekilde kullanıyorum ki etkisini anlamak için bunları da size anlatayım sizde deneyin.


- Banyodan sonra nemini alıp 1-2 fıs sıktım ve kuruttum etkisi %50 azaldı diyebilirim

-Banyodan sonra saçımı yarı yarıya kuruttum yani ne ıslak ne tam kuru etkisi %70 oranında iyiydi.

-Banyodan sonra tamamen kurumuş saçıma 1 fıs ve tarağıma 1 fıs sıkıp taradığımda etkisi süperdi baştan aşağı o kokuyu hissedebildim ve en memnun kaldığım yöntem bu oldu .

- Kuru saça uyguladığım zaman etkisi %100'dü sabahtan akşama kadar o kokuyu duyabildim.





Üründe farkına vardığım bir olay ise saçlarımın kabarmasını yani elektriklenmesini önlemesi , kokunun yanı sıra ışıltı vermesiydi acaba içinde sim mi var diye düşündüm . Saçlarımı ağırlaştırmaması benim için çok önemliydi . Yağlı görüntü sanırım hiçbirimizin hoşuna gitmiyor . Saçın ağırlaşması ve ya yağlı görünmesi tüm günümü rezil edebilir . 
Missha Senseful Lady Hair Mist yeni ve uzun süre kullanacağım saç parfümüm oldu . İnternet sitelerinde görselde ki dahil olmak üzere 3 koku çeşidi daha var . 
Onların linklerini de buraya ekleyeyim belki bakmak istersiniz  . Ben onları denemek için sabırsızlanıyorum ^,^









1 yorum :

  1. Merhaba, paylaşımların çok eğlenceli ve tabi bilgi verici, teşekkürler :-* Bende güzellik ve bakım ürünlerini çok araştırırım almadan önce. Son olarak lookinwell.com adlı site bulunan bazı işletmelerin ürünlerini satın aldım, ürün adı vermeyim reklam olmasın. Her marka ürün olduğu gibi, bu ürünler hakkında detaylı bilgi almak mümkün. Tavsiye ederim, iyi günler...

    YanıtlaSil

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka